Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Dominique schreef:Elke keer half, hij wil maar niet echt doorzetten. Met vlagen verhoging, misselijk, buikpijn en de hele mikmak en dan weer een dag dat het heel goed gaat etc.
Ik hoop dat ie nog wel door gaat zetten want over 2,5 week ga ik op vakantie en dan wil ik dus echt niet ziek zijn..
Rienn schreef:Misschien omdat ik de griepprik heb gehad en het daardoor niet doorzette? Is de eerste keer dat ik de prik heb gehaald.
Brainless schreef:Rienn schreef:Misschien omdat ik de griepprik heb gehad en het daardoor niet doorzette? Is de eerste keer dat ik de prik heb gehaald.
De griepprik was helaas niet de goede.
De griep die nu heerst wordt niet "gedekt" door die prik.
bron:
http://www.ad.nl/ad/nl/4560/Gezond/arti ... riep.dhtml
Hier gelukkig nog weinig last.
2 kinderen zijn 2 dagen thuis geweest maar knapte weer snel op.
Op mijn mans werk wel redelijk wat zieken, maar omdat gelukkig iedereen thuis blijft die verschijnselen heeft, en dus de rest minder besmet, valt het nog mee vergeleken met vorige jaren.
Rienn schreef:Ik had het gehoord. Is overigens ook de eerste en laatste keer dat ik de prik heb gehaald, al schijn je weer problemen te kunnen krijgen wanneer je hem niet haalt, maar toch wordt opgeroepen. Al is dat misschien offtopic.
Maar dan vraag je me af waarom de griep mij dan niet meeneemt terwijl ik alle verschijnselen had en de rest wel.
Anoniem schreef:Ik ben (nog) niet ziek geweest en hoop altijd maar dat mensen niet zo stom zijn om ziek naar t werk te gaan.
Als je ziek bent, blijf dan thuis.