Verstandskiezen getrokken, wat nu eten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Youknowme

Re: Verstandskiezen getrokken, wat nu eten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 17:20

2 weken terug mn verstandkies laten trekken. At gewoon alles wat ik normaal ook at. Alleen zorgde ik er voor dat ik aan de "goede" kant at.
Heb geen sec pijn gehad eraan.

Ianrowan2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 17:37

Als iets snel geneest is het wel hetgeen dat in je mond zit.
Binnen een dag voel je echt al verbetering.
Kop op wees een kerel +:)+

Ricie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-16 18:02

Is gelukkig sinds gisteravond al niet meer aan het bloeden. Op de niet getroffen kant kouwen gaat moeilijk worden want ben links en rechts getrokken. Maar ik moet zeggen dat ik al zo goed als geen pijn meer heb. Was van te voren erg bang (heb angst voor tandartsen en alles wat er op lijkt ontwikkeld de laatste tijd). Maar het is me erg mee gevallen.

Af en toe nog een klein beetje bloedsmaak, maar dat is maar heel weinig. Stond in een soort brochure idee die ik mee kreeg ook dat dat af en toe nog kon. Is ook verder niet gehecht. Maar dat zal ook vanzelf over moeten gaan als het goed is.

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 18:09

Pudding, soep en puree at ik. En dat gedurende 4 dagen.
Daarna pasta en brood enz. Dingen die zacht waren.

Ik heb ze meteen alle 4 laten trekken en mijn kin laten opereren dus alles was gezwollen en voor een deel ook verlamd zeg maar dus kauwen ging de eerste dagen niet eens haha :')

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 18:12

Kwark is ook heel fijn :j
en appelmoes :+:

Mariiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 18:18

Ik heb afgelopen dinsdag een verstandskies laten trekken, en kan nu eindelijk weer normaal eten *\o/* heb een paar dagen geleefd op vla, soep en drinkontbijt.
Als je er geen last van hebt kun je alles wel eten denk ik, als er maar geen etensresten in het gat blijven zitten. mijn mond wou bijna niet open dus kon alleen hele zachte dingen naar binnen schuiven :o

Ricie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-16 19:11

Dat zijn erg lastige situatie's, als ik het zo allemaal lees hoe lang sommige van jullie last hebben gehad denk ik dat ik er heel goed vanaf gekomen ben. Etensresten blijven bijna niet zitten bij mij, zeker niet als ik spoel. Gaat om mijn bovenste verstandskiezen dus komt er makkelijk uit.

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 19:22

Ik heb links en rechts in 2 ingrepen eruit laten halen. Rechts was een waar drama omdat de boel scheef zat. Toen heb ik een week op knakworst, aardappelpuree en geprakte banaan geleefd. De tweede keer was ik binnen een dag weer de oud en zijn de knakworst en pureetjes na een dag de deur weer uit gegaan ;)