Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Petrichor schreef:Nou 9 jaar later en ik ga ze aanstaande maandag eruit laten halen.
Nog steeds vind ik het dood eng, maar na jaren van problemen en elke dag spoelen met water en waterstofperoxide bij de verstandskiezen ben ik er nou echt helemaal klaar mee.
Gelukkig heb ik een fijne tandarts en gaat hij ze er zelf uittrekken.
janderegelaa schreef:Petrichor schreef:Nou 9 jaar later en ik ga ze aanstaande maandag eruit laten halen.
Nog steeds vind ik het dood eng, maar na jaren van problemen en elke dag spoelen met water en waterstofperoxide bij de verstandskiezen ben ik er nou echt helemaal klaar mee.
Ik hoop dat hij wel eerst een foto van de wortels gemaakt heeft voordat hij dat besloot.
Petrichor schreef:Nou 9 jaar later en ik ga ze aanstaande maandag eruit laten halen.
Momo94 schreef:Dat zelfde probleem had ik ook wat jij in je start bericht schreef, maar hier heb ik dus echt geen 9 jaar mee gewacht. Beet ook steeds op het tandvlees, waardoor het dik werd. Kwam door, toch weer niet en heb ik toch voor mij 18de eruit laten halen. Scheelde weer €€. Heel veel succes! Ik ga liever nog vaker mijn verstandskiezen laten verwijden dan naar de tandarts. Ik vind de tandarts ook doodeng, maar het verwijderen van verstandskiezen is mij heel erg meegevallen.
c_alsemgeest schreef:Ik heb vorige maand mijn laatste verstandskies er uit laten trekken, de rest was al heeeeel lang geleden door de kaakchirurg gedaan, maar omdat deze volledig gekanteld in de achterkant van mijn kaak lag besloten te laten zitten.
De laatste twee jaar (ben nu 40) besloot dat kreng toch steeds meer te draaien en omhoog te komen waardoor hij mijn andere kies opzij begon te drukken.
Dus is hij na foto's maken verwijderd door mijn tandartsen die ook kaakchirurg is. Door de ligging en geen ruimte was het nogal een gedoe. Ze hebben hem door midden moeten zagen e.d. Maar helemaal niks van gevoeld en genezing ging ook super snel. Dus ben er blij mee dat ik het toch nog heb laten doen.
janderegelaa schreef:Tenzij je niet in Nederland woont, kan jouw tandarts nooit een kaakchirurg zijn.