Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pinacolada schreef:Iemand hier ook een ervaring met of mening over redressiehelm?
Pinacolada schreef:Als ik het geweten had had ik ze veel
Meer gedraaid ipv alleen maar op de rug.
Ik heb een tweeling en het meisje heeft een afplatting. Ons zoontje helemaal niet, terwijl die met de vacuumpomp gehaald is. Daar had ik het veel eerder bij verwacht. Schijnt dat afplatting nog behoorlijk bijtrekt tot dat ze ouder zijn.
Iemand hier ook een ervaring met of mening over redressiehelm?
wemkelover schreef:Pinacolada schreef:Als ik het geweten had had ik ze veel
Meer gedraaid ipv alleen maar op de rug.
Ik heb een tweeling en het meisje heeft een afplatting. Ons zoontje helemaal niet, terwijl die met de vacuumpomp gehaald is. Daar had ik het veel eerder bij verwacht. Schijnt dat afplatting nog behoorlijk bijtrekt tot dat ze ouder zijn.
Iemand hier ook een ervaring met of mening over redressiehelm?
Ja ik en ik vond het ellende. Mijn zoontjes hopfd lag steeds open, alleen maar jeuk. Het is wel weer mooi geworden. Mijn volgende als die ooit mag komen gaat ook op zij. Hij is verkeerd om geboren, eerst met het achterwerk en toen de rest. Daar door spierblessure in de nek en daardoor voorkeurshouding ontwikkeld.
friesam schreef:wemkelover schreef:
Ja ik en ik vond het ellende. Mijn zoontjes hopfd lag steeds open, alleen maar jeuk. Het is wel weer mooi geworden. Mijn volgende als die ooit mag komen gaat ook op zij. Hij is verkeerd om geboren, eerst met het achterwerk en toen de rest. Daar door spierblessure in de nek en daardoor voorkeurshouding ontwikkeld.
Mag ik vragen waar je het helmpje hebt laten maken?
Onze kleine heeft zelfs eczeem/koemelk allergie en toch gaat het heel goed met de helm door de speciale binnenkant.