Ik heb een gemuteerde nagel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Re: Ik heb een gemuteerde nagel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-16 11:23

NIET WAAR! :')

Ik zal er nog eens over nadenken.

Lady24

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 18:03

Moet vast mogelijk zijn zonder dat je het weet!
Mijn teennagel was ineens een heel stuk van het nagelbed afgekomen, incl bloed. Maar deed geen zeer en kan me niet heugen dat ik m gestoten heb of dat er iets op gevallen is :')

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 18:07

Je wilt niet weten wat ik allemaal voor mij zag bij het lezen van de titel. :')

Maar het is inderdaad vrij natuurlijk dat een beschadigde/slechte nagel loslaat en er al een nieuwe onder zit.

sauffi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 18:13

Ik heb dit ook gehad, mijn duim was ontstoken en de ontsteking zat vlak naast me nagel. Ik heb er toen met een naald ingeprikt zodat de boel eruitkon. De ontsteking is daarna teruggekomen doordat ik geen pleister op had gedaan bij de paarden. Mijn duim werd dik en mijn nagel ging omhoog staan. Toen ik er opnieuw met een naald in prikte is vlak daarna mijn nagel gaan barsten en scheuren. Wat los zat heb ik eraf getrokken want dat ging ingroeien en na een paar weken zag in er een nieuwe nagel onder de de rest er ook maar afgtrokken.

SincereQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 18:15

sauffi schreef:
Ik heb dit ook gehad, mijn duim was ontstoken en de ontsteking zat vlak naast me nagel. Ik heb er toen met een naald ingeprikt zodat de boel eruitkon. De ontsteking is daarna teruggekomen doordat ik geen pleister op had gedaan bij de paarden. Mijn duim werd dik en mijn nagel ging omhoog staan. Toen ik er opnieuw met een naald in prikte is vlak daarna mijn nagel gaan barsten en scheuren. Wat los zat heb ik eraf getrokken want dat ging ingroeien en na een paar weken zag in er een nieuwe nagel onder de de rest er ook maar afgtrokken.

Ik ben een beelddenker en dit klinkt echt zo ranzig :')

Jeany

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 10:25

Wat een nare verhalen, ik krijg er kippenvel van!
Gelukkig weet TS dat ze niet zo gemuteerd is als dat ze zelf dacht :D

lolotjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 10:33

als ik een scheur in me nagel heb bij het leven plak ik ff een kunst nagel over heen het maakt de scheur stabiel en tegen de tijd dat de kunst nagel los laat is de scheur al weer van het leven af.
doe het zelf ook waneer het nodig is en werkt erg goed

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 10:34

Mijn kindje van 16 maanden had dit ook laatst, heb een volledige duimnagel weg kunnen halen. Nu gebeurt het ook bij haar grote teen, zal 'm er vanavond even af krabben. Heel bizar!
Nagels in de rui :Y)