Mag ik een tip geven, ik zag laatst een filmpje op YouTube waarin werd verteld dat als je het incde ochtend voor je ontbijt deed, 30min gelijk stond aan 1,5 uur in een ander dagdeel. Zou het filmpje FF zoeken.
LieZ_Horses
Geplaatst: 02-02-16 22:58
Ik meld mij ook om mee te doen! Ik ga vanaf morgen beginnen
Denk doe dat wel even.... 20 sit ups... Even vergeten dat ik paar maanden geleden kantje bord heb gelegen na een zware buik operatie... Trillende spiertjes nu! Dus het heeft zeker effect haha....
Thanks! Dit schijnt echter voor Cardio te zijn, lijkt me dat het dan ook voor fitness wel wat doet. Niet vergeten; eiwitjes eten! Of anders krachtvoer voor je paard
Pfoeh. Ik denk dat ik ook mee ga doen. Jullie kunnen het ook, tijd om geen watje meer te zijn!
Hier een ander topic. De plankchallenge heb ik helemaal volbracht
Sherivey
Geplaatst: 03-02-16 11:12
dunja_11 schreef:
Ik ga ook proberen om de koekjes te vervangen door fruit of gewoon niets
Ik eet juist heel veel. Moet zo'n 1900 kcal per dag binnen krijgen om gezond af te vallen en in vorm te komen alleen eet ik meer eiwitten
spatter
Geplaatst: 03-02-16 12:35
Ik doe ook mee Alleen planken kan ik niet, ben net zo ongeveer genezen van een kuitbeenbreuk vlakbij de enkel en dat heeft een half jaar tijd gekost dus dat ga ik niet forseren. Eerste dag was lekker makkelijk, viel me alles mee. Dacht dat ik meer moeite zou hebben na het zien van de filmpjes of ik doe natuurlijk iets verkeerd
Die crunches zijn zo simpel en hoeven zo weinig, of ik doe iets verkeerd.
Vrees dat ik over een paar dagen , als het allemaal meer moet, wel het een en ander aan spieren zal gaan voelen.
Ik wil ook meedoen! Ga drie keer per week naar de sportschool maar ik wil wat meer vooruitgang zien in mn buik. Buik is wel plat maar hoe kom ik toch van de "neukteugels"af haha. Oke mensen vinden dat ik mij aanstel en zeggen dat ze er niet zitten, maar zie ze zelf toch echt.
Straks eerst naar de sportschool en dan ga ik vanavond dag 1,2 en 3 doen. Prima te doen volgens mij en dan loop ik bij met jullie.
Leg raises kan ik ook totaal niet recht, dat is de reden dat ik ze niet in de sportschool doe, sta beetje voor schut dan haha.
laughterline
Geplaatst: 03-02-16 12:47
Hi! Kwam net dit topic tegen. Heb deze challenge nu 2x afgerond, kreeg ook last van m'n onderrug bij de leg raises. Ga m niet met jullie meedoen maar wil wel even een handige tip meegeven:
leg je handen onder je billen met de legraises, is veel beter voor je rug en je ziet dat je t beter volhoudt.
succes allemaal!! En als je klaar bent met de challenge niet ineens niks meer gaan doen, dan is alles voor niets geweest
Hier ook iemand die het 2x heeft gedaan! Ik deed wel 2 andere challenges er tegelijk bij. Succes allemaal!
Laatst bijgewerkt door Selena op 03-02-16 12:50, in het totaal 1 keer bewerkt
laughterline
Geplaatst: 03-02-16 12:50
_sharona_ schreef:
@laughterline en zag jij echt verschil ?
Ja zeker! Wel pas na de helft van de challenge. Maak ook écht een voor en na foto. Bijv sochtends als je nog niks gegeten hebt, in dezelfde lichtsomstandigheden (op dezelfde plek). Als ik m kan vinden wil ik m wel delen als meerdere dat willen zien haha.
Je moet wel opletten wat je eet, dan werkt t beter..
Top, dat geeft nog meer motivatie haha! Bij mij is het eten inderdaad een "probleem". At eerst elke avond chips en zulke dingen. Dat doe ik al lang niet meer, drink ook geen fris. Maar zoet beleg op brood kom ik nog niet vanaf, verder is mn eetpatroon wel oke.
Ik weeg 56 kg en ben 1,73m. In principe dun zat dus, wil ook totaal niet afvallen maar mooier buikje is altijd welkom haha!
Heb m net gevonden uit m'n oude topic, alweer 2 jaar geleden dit Foto in m'n prachtige pyjama.
Dat zoete beleg herkende ik wel. Ben er nu vanaf en als ik nu bijv een boterham met chocopasta pak protesteert m'n maag opzich niet verkeerd haha. Ik heb een aantal boterhammen vervangen door Griekse yoghurt met vanalles erin sochtends. Smiddags eet ik nog wel boterhammen, vaak met kaas. Geen idee eigenlijk of dat 'goed' is.