Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kuggur schreef:Protip, luister niet naar maffe bokt "diagnoses" (er komt me een onwaarschijnlijke onzin voorbij hierboven).
Ga naar je huisarts als je je zorgen maakt.
En de locatie van de pijn zeker als het gaat om oorzaken dieper in je lichaam is nogal verwarrend, je pijn komt niet per definitie uit het orgaan dat het dichtst bij de pijnlocatie ligt.
KletsKoekje schreef:Balen [naam]. Hoe komen ze erachter dat het een ontsteking van de maagwand is?
Diclofenac zetpillen heb ik ook in huis, dat heb ik oorspronkelijk voor erge migraine aanvallen icm valium maar ik krijg ontzettend buikpijn van de zetpillen dat ik sinds vrijdag de gewone tabletten heb. De zetpillen gebruik ik als ik misselijk ben bij de migraine.
Opzich gaat het nu net de pijnstilling wel ok. Wel erg beroerd nog maar die hevige weeën wat ik omschreef niet. Nu onrustige ej pijnlijke maag. Eigenlijk meer zoal gisterenavond laat. Helaas wel ontzettend hoofdpijn erbij gekregen dit is echt niets voor mij zo de hele dag op bed. Hopelijk snel over.
KletsKoekje schreef:Ik ben uiteindelijk vrijdag om 16 uur uit bed gekomen richting de bank. Heb die dag 2 beschuitjes, een banaan en savonds kippensoep kunnen eten. Sinds zaterdag eet ik weer normaal.
Slik nog steeds diclofenac en maagbeschermers. En paracetamol.
Zaterdag veel pijn in zij/rug en werd in de loop van de dag erger. Was echt even bang dat ik savonds weer op de HAP zou belanden...
Gelukkig was het te doen.
Vandaag weer veel last van mijn maag, soms pijnlijke steken en zeurende pijn. Ook nog zo wat last van rug/zij.
Soms is het ook sinds een paar dagen alsof het is toen ik zwanger was en de baby bewoog in de buik. En dat gevoel dan onder mijn rechterborst, een beetje naast het maagkuiltje, onder de ribben ofzo. Moeilijk uit te leggen. Heel bizar gevoel was net echt! En dat meerdere keren.
Al met al dus nog niet te best maar zie er ook weinig heil in om naar de HA te gaan hiervoor.
KletsKoekje schreef:Ik ben uiteindelijk vrijdag om 16 uur uit bed gekomen richting de bank. Heb die dag 2 beschuitjes, een banaan en savonds kippensoep kunnen eten. Sinds zaterdag eet ik weer normaal.
Slik nog steeds diclofenac en maagbeschermers. En paracetamol.
Zaterdag veel pijn in zij/rug en werd in de loop van de dag erger. Was echt even bang dat ik savonds weer op de HAP zou belanden...
Gelukkig was het te doen.
Vandaag weer veel last van mijn maag, soms pijnlijke steken en zeurende pijn. Ook nog zo wat last van rug/zij.
Soms is het ook sinds een paar dagen alsof het is toen ik zwanger was en de baby bewoog in de buik. En dat gevoel dan onder mijn rechterborst, een beetje naast het maagkuiltje, onder de ribben ofzo. Moeilijk uit te leggen. Heel bizar gevoel was net echt! En dat meerdere keren.
Al met al dus nog niet te best maar zie er ook weinig heil in om naar de HA te gaan hiervoor.
Tivoli schreef:Als het iets met je galblaas is/was,zou je dat terug kunnen zien in je ontlasting. Als die gelig of zelfs wittig van kleur is. Google maar eens op kleuren ontlasting
Van pijn kan je trouwens ook behoorlijk gaan overgeven,en voeding is niet alleen van invloed op je maag natuurlijk. Er zijn veel meer organen die je helpen bij het verteren en verwerken van voedingsstoffen.