Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tieneke schreef:Bedankt allemaal voor de tips.
Een paar weken geleden weet ik dat ik zo eens gereageerd heb toen het weer dreigde mis te gaan. Toen heeft ze dingen geschreeuwd wat ik niet in detail wil beschrijven, maar het ging over zelfdoding, of ze dat dan maar moest doen. Ben weg gewandeld maar wat voelde ik me slecht. Ik weet met mijn verstand dat het eigenlijk allemaal niet persoonlijk is naar mij, maar ik heb het toch maar gehoord he... Maar ergens, hoe erg ook, hoor ik dat nog liever dan dat ik haar helemaal links zou laten liggen. Dat heeft ze ook niet verdiend.
Tieneke schreef:Ik kan het met mijn verstand allemaal volgen hoor, maar in mezelf zit het gewrongen.
Tieneke schreef:Ze staat er nu niet voor open, denk ik.
Met die slachtofferrol... Het lijkt alsof ik het misschien wil goedpraten, maar in de praktijk is er ook wel nooit rust in haar leven. Er is ook altijd iets ergs aan de gang en het lijkt soms wel een beetje alsof ze voor de pech geboren is. Zo mag uiteraard niemand denken, maar de feiten zijn er wel en het is hier ook echt het ene na het andere jammer genoeg. Ze krijgt precies de tijd niet om dingen te verwerken, want het volgende dient zich aan.