Bovenooglid correctie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-16 20:10

Ik vind de foto's van resultaten op Google juist allemaal erg mooi gelukt dus ik denk dat wij een ander beeld hebben van wat mooi is Ragdollcat. Desalniettemin wel prima dat je je mening geeft hoor. Ik zal zeker gaan kijken naar goede klinieken en op een paar honderd Euro ga ik niet beknibbelen.

Ragdollcat

Re: Bovenooglid correctie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 20:35

Bij extreem overhangende ooglid, is het logisch dat het een verbetering is.

Maar bij de meesten is het eigenlijk ervoor natuurlijker/ mooier als erna, of echt heel klein beetje weghalen.......

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 20:40

Ragdollcat schreef:
Bij extreem overhangende ooglid, is het logisch dat het een verbetering is.

Maar bij de meesten is het eigenlijk ervoor natuurlijker/ mooier als erna, of echt heel klein beetje weghalen.......

Dat is jouw mening, het lijkt me wel duidelijk dat veel mensen hier die mening niet delen. Prima toch?

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 20:40

Mijn moeder heeft ook haar bovenooglid laten corrigeren en hier zie je echt niks van. Zij had echt een 'dakje' en heeft er nooit een seconde spijt van gehad en het ziet er heel natuurlijk uit.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 21:38

Mijn oom heeft het laten doen, was wel bont en blauw, maar zeer mooi en natuurlijk resultaat. Je ziet niks van de littekens, die vallen precies in de plooi.

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 21:51

Bij mij zie je het juist niet. Ja je ziet verschil voor en na als je me kent, maar er is niets onnatuurlijks aan. Het teveel is weggehaald. Heb dus geen strak getrokken ogen, maar die BNers hebben niet alleen een bovenooglid correctie gedaan

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 21:56

Voor de mensen die pb hebben gestuurd. Ga vanavond effe kijken anders stuur ik morgen!

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 22:03

Iris82 schreef:
Bij medische redenen alleen als je ooglid tot over je pupil hangt... :=

Of als je entropion (in het oog krullende wimpers hebt) en daarbij ook nog hoornvliesproblemen.
Dat overkwam een familielid na een hoornvliesoperatie... eerst kreeg hij tijdenlang botox in de oogleden ingespoten, want vanwege bloedverdunners opereerde men liever niet, maar het heen- en weer reizen naar Rotterdam voor de 3 maandelijkse prikjes werd hem te veel (rolstoelpatiënt) en toen ging men tot opereren over.

vaxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 22:14

Het is op zich geen grote ingreep, maar je mag wel 2 weken niet/minder bukken, tillen etc. Dit voor de genezing en hechtingen. Je bent waarschijnlijk na een ruime week wel weer toonbaar, maar het ligt een beetje aan bijvoorbeeld het werk dat je doet hoe snel je weer aan de slag kunt.

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 07:49

@Aranel : Als het je zodanig stoort , moet je er lekker voor gaan ...
Als het bij mij t.z.t nodig is laat ik de correctie ook doen .
Heb zelf ondertussen de afgelopen twee jaar 2 cosmetische operaties gehad ,
en kan er alleen maar positief over zijn .
Ben geopereerd door 2 verschillende plastisch /esthetisch chirurgen en ben
super blij met het resultaat .
Het doet zo veel voor je zelf vertrouwen , ben dan in de afgelopen twee jaar ook
geheel een ander mens geworden .
En dan bedoel ik niet alleen aan de buitenkant ... :D

Een plastisch chirurg die ook esthetisch chirurg is kijkt verder dan alleen de
ooglid correctie zelf , maar kijkt naar het uiteindelijke totaal plaatje ...
In veel privé klinieken zijn de consulten gratis ...zou als ik jou was er een paar
plannen .
Veelal krijg je ook voor en na foto,s van andere cliënten te zien ..en het belangrijkste
is natuurlijk dat je een goed gevoel bij de chirurg moet hebben .

Trouwens ..uit mijn omgeving hebben 2 mensen een ooglid correctie gehad en dat is
ook super mooi geworden ...

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 07:54

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 08:00

Ik volg mee. Mijn vader heeft het vergoed gekregen. Hij kreeg een test en het ooglid hing een bepaald aantal procent over zijn pupil heb. Ik heb er ook erg last van, voelt voor mij altijd of ik met mijn ogen knijp, maar ik voel eigenlijk constant mn ooglid.

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 08:02

Ik heb het een paar jaar geleden laten doen na een paar jaar van veel huilen en wrijven, het ging ineens heel snel met het "verzakken". Ik had een medische indicatie, want ik deed niets anders dan de hele dag mijn wenkbrauwen optrekken omdat ik er last van had. Ze plakten constant over mijn ogen.
Ik heb er wel wat van gevoeld, ik reageer wat vreemd op plaatselijke verdovingen, maar het was heel goed te doen. Ontzettend vriendelijk personeel sleept je er bovendien wel doorheen, in geval van zenuwen!
Dat iemand het eng vind en je als vergelijk Gerard Joling aandraagt, vind ik onzin. Als jij het maar niet eng vindt, en Gerard Jolings navel zit bijna op zijn kin..... aardige man hoor maar hij gaat erg ver.
Mijn huisarts vond het trouwens onzin maar die is dik 25 jaar jonger, dus die komt zichzelf misschien ook nog wel tegen.
Jij moet doen wat je zelf wilt, diegene die ik heb gezien, zager er prima uit!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 18:44

Ik schop dit topic even omhoog, maar ik vraag me af hoe bokkers die een bovenooglid correctie hebben gedaan bij een goede clinique zijn gekomen? Er zijn er namelijk zoveel dat ik het even niet meer weet.

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 19:11

Ik ga het toevallig 25 augustus laten doen.
Bij het oogziekenhuis Zonnestraal in Lelystad.
Daar werken natuurlijk alleen maar oogartsen en 1 arts daarvan doet voornamelijk de cosmetische operaties zoals de ooglid correctie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 19:01

Spannend Barbet! Ik ben er nog niet helemaal overuit.