CalipsoLover schreef:Ik zal donderdag eens naar de natuurwinkel gaan en daar eens wat vitamine gaan halen. Ik heb van mezelf ook een vrij lage lichaamstempratuur. Meestal maar rond de 34-35 graden. Dus als ik 37 graden heb dat voor mij echt al aanvoelt als koorts. Kan je L-Tyrosine zo krijgen of is dat met voorschrift?
"Zodejukel", dat is laag!
....het is geen natuurgeneeskundig advies op maat en met kop en staart, maar L-Tyrosine is in de vrije verkoop als voedingssupplement.
en uiteraard de vitamientjes, maar daar ben ik een leek in. Magnesium wil ik ook eens op letten. Zou gewoon op voeding letten voldoende zijn als je vermoedelijk een klein tekort hebt?
Had helemaal nergens zin meer in, je hoefde me maar aan te kijken en de tranen kwamen al. Ik hoefde maar aan iets te denken wat me een beetje dwars zat en de tranen kwamen al. En dit terwijl ik gewoon midden in de klas zat, echt absoluut niet leuk

dat helpt ednk ik
zou het zelf ook wel willen weten!
Nog heb ik af en toe zo mijn momenten, maar de scherpe kanten zijn eraf.
. Geniet heerlijk van het lente weer van de afgelopen dagen voel me gelijk een stuk lekkerder in me vel nu de dagen langer worden.