Cayenne schreef:Jemig, zolang moeten wachten? Ik weet niet of ik dat wel zou trekken, zeker met jouw sterke kinderwens.
Maar het is voor een 'goed doel'..
Hopelijk komt er goed nieuws! Dat mag nou zo langzamerhand wel een keer..
Ik vind het ook heel erg moeilijk, kan niet anders zeggen. Mijn man is "wat geduldiger" gelukkig.
Vind het vooral lastig omdat we niet zeker weten of we wel goed nieuws krijgen. We weten niet wat ons boven het hoofd hangt, wat ons nog staat te gebeuren.
Het liefste zouden we er gewoon voor gaan nu, al realiseer ik me ook wel dat het misschien beter is nog even te wachten, omdat ik nog wel eea te verwerken heb, al is een nieuwe zwangerschap ook een onderdeel van het verwerken. Maar het is een te groot risico.
Mijn bloed was enorm afwijkend, maar het is geen garantie dat dat "de volgende keer" als het ook mis zou zijn weer zo is. Eventuele afwijkingen zijn misschien pas bij de 20 wkn echo te zien, maar misschien ook niet. Sommige dingen zien ze niet. Dit nog een keer doormaken kan ik echt niet aan.
Dus, wachten.
Heb wel weer een nieuw paard te rijden en uit te brengen, dus ga daar gewoon vol gas van genieten de komende maanden. Leuke wedstrijden uitzoeken en hopelijk knallen in de ring.