chanel1985 schreef:Als ik nu bv een paracetamol inneem en ik krijg daarna kanker bv, kan ik ook gaan beweren dat dat door dat pilletje komt. Je zoekt een schuldige, dat het gewoon een toeval kan zijn, daar wordt niet aan gedacht.
Zelfde met autisme dat zogezegd door vaccinatie komt.
In België is de poliovaccinatie verplicht, en als het van mij zou afhangen, zouden er nog andere verplicht ook worden.
En strenge straffen voor diegene die dit niet laten doen.
Poe, wat een uitspraak. Gelukkig leven we, en de zuiderburen ook, niet in een dictatuur.
Sinds 1998 is Europa officieel poliovrij verklaard. Waarom zou je dan nog vaccineren?
Hier wordt ook niet tegen bijvoorbeeld gele koorts gevaccineerd omdat dat hier niet voorkomt.
Vaccinatie heeft heel veel goeds gebracht, maar helemaal onschuldig is het niet... Als je nu ziet waartegen heel jonge baby's vanaf 1,5 maanden jong al gevaccineerd worden, dan schrik ik wel...
6 weken, 3 maanden, 4 maanden, 11 maanden DKTP, Hib en HepB en met 14 maanden de eerste BMR...griezelig hoor.
Citaat:
Difterie
Difterie kwam voor het laatst in de hongerwinter van 1944/45 in Nederland voor. Difterie ontstaat alleen bij slechte hygiëne en armzalige leef- en voedingsomstandigheden, zoals in een oorlog.
Een pasgeborene is tot de leeftijd van 6 maanden beschermd door transplacentaire overdracht van antistoffen en in geringe mate door secretoir IgA in moedermelk
. Aldus het
RIVMWaarom dan vaccineren voordat een kindje 6 maanden is?