Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eenitraM schreef:Er zijn 2 varianten. De turbopoepgriep waar je 1 of hoogstens 2 vast zit op t toilet en de echte griep met koorts en verkoudheid. De 2e heb ik gehad... De eerste hebben anderen om mij heen gehad en ik ontspring nog steeds de dans
gohya schreef:eenitraM schreef:Er zijn 2 varianten. De turbopoepgriep waar je 1 of hoogstens 2 vast zit op t toilet en de echte griep met koorts en verkoudheid. De 2e heb ik gehad... De eerste hebben anderen om mij heen gehad en ik ontspring nog steeds de dans
Die eerste he,heb je dan ook koorts enzo erbij? dus ook echt ziek? of alleen maar constant op de w.c. zitten?
gohya schreef:eenitraM schreef:Er zijn 2 varianten. De turbopoepgriep waar je 1 of hoogstens 2 vast zit op t toilet en de echte griep met koorts en verkoudheid. De 2e heb i MPk gehad... De eerste hebben anderen om mij heen gehad en ik ontspring nog steeds de dans
Die eerste he,heb je dan ook koorts enzo erbij? dus ook echt ziek? of alleen maar constant op de w.c. zitten?
MarlindeRooz schreef:Oooh een maand ziek zijn fake je even, zolang was ik namelijk uit de running door de Mexicaanse griep. En ts je overleefd het wel hoor
ierusju schreef:MarlindeRooz schreef:Oooh een maand ziek zijn fake je even, zolang was ik namelijk uit de running door de Mexicaanse griep. En ts je overleefd het wel hoor
Ik zei niet dat iedereen doet alsof, maar een lichaam kan doen alsof je zwanger bent, met misselijkheid en al. Dus je lichaam kan vast ook doen alsof je ziek bent. Dat je je dus wel echt slecht voelt, maar dat het dus eigenlijk tussen de oren zit.
Dus hoe meer je je er over opwindt dat er een griepepidemie is, hoe meer je lichaam je je voor de gek kan houden.