Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
StonedRomy schreef:Ze kunnen momenteel nog niet weten of het gevolgen in de toekomst kan hebben. Bovendien heeft alles bijwerkingen. Een ct scan zal ik om de bijwerkingen niet laten, maar een vaccinatie tegen een vorm van kanker die zich zeer traag ontwikkelt wel.
Ik heb met meerdere artsen gesproken en allemaal raden ze dit vaccin af. Of omdat wij de proefkonijnen zijn of omdat ze denken dat het een soort ' winterbanden effect' zal hebben.
Er zullen heel veel vrouwen straks zijn met het idee dat ze, omdat ze het vaccin hebben gehad, niet meer voor een onderzoek naar bmhk hoeven.
Butterfly schreef:Interessant dit!
Hebben jullie wel eens op de site van het Rijksvaccinatieprogramma gekeken? Daar staat in een tabel hoe lang de verschillende vaccins werken. Voor de BPV staat er: >5 jaar, waarschijnlijk langer. Stel nou dat het dus bij de eerste groep alweer is uitgewerkt?
(had graag willen quoten, maar dat krijg ik op mijn telefoon niet zo snel voor elkaar.
Azmay schreef:Ik denk dat het een enorm opgeblazen verhaal is, ze zouden echt niet blijven enten als het zo'n verschrikkelijk vaccin was.
zonnebloem18 schreef:Azmay schreef:Ik denk dat het een enorm opgeblazen verhaal is, ze zouden echt niet blijven enten als het zo'n verschrikkelijk vaccin was.
Ben je bekend met DES? Moeders die medicijnen kregen om de kans op een miskraam te verkleinen, zou allemaal goed moeten zijn, maar veel dochters zitten nu met de bijwerkingen.
chanel1985 schreef:zonnebloem18 schreef:
Ben je bekend met DES? Moeders die medicijnen kregen om de kans op een miskraam te verkleinen, zou allemaal goed moeten zijn, maar veel dochters zitten nu met de bijwerkingen.
En hoeveel jaar geleden was dat? Denk dat de medische know how nu al wel verbeterd is tegenover toen, werd gegeven tussen 1946 en einde 1970.
zonnebloem18 schreef:Dat maakt niet uit, ze waren er toen ook van overtuigd dat het geen kwaad kon. Of de verf die jarenlang in het leger gebruikt is die een giftige stof bevat waar ze na vele jaren ineens mee komen.