Basic-Fit vs Fit For Free?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DewiRox

Re: Basic-Fit vs Fit For Free?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-22 15:37

Ik sport bij de fit for free, waar ik veelal de groepslessen volg (in Den Haag). Ik ben onwijs te spreken! Het grootste deel van de groepslessen worden door onwijs enthousiaste instructeurs gegeven, die ook hun best doen om tussendoor op techniek te letten. Daarnaast sport ik ook nog wel eens zelf en dat vind ik ook prima. Veel keuze, genoeg apparaten en alles is altijd netjes schoon.

Tegenwoordig bieden ze bij ons ook een afspraak bij een fysiotherapeut aan of een gesprek met een voedingsconsulente.

Ik denk dat sporten bij basic fit of fit for free gewoon ook heel erg afhankelijk is van de locatie waar je heen gaat.

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-22 16:32

Ik zat voorheen bij fit for free, ondertussen overgestapt naar de plaatselijke sportschool ivm verhuizing en zou graag terug willen naar fit.
Sfeer daar is veel meer " lekker je eigen ding doen".

Verschillende locaties uitgeprobeerd van fit.. ik was zeer tevreden.

maitestar23

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-22 17:00

Ik sport al jaren bij Basic Fit en het bevalt mij prima. Alles wordt netjes verzorgd, de machines zijn netjes en niet oud o.i.d.
Maar het is ook net wat je zoekt, ik doe mijn eigen ding en heb geen begeleiding nodig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-22 17:32

Mijn FFF biedt groepslessen aan met een instructeur. Het aanbod is best groot vind ik. 3 a 4 keer per week per les. Overdag iets minder, savonds en in het weekend wel veel.

Daarnaast bieden ze elke dinsdag t/m vrijdag een uur funxtion / SGT aan die een personal trainer geeft in kleine groepjes. Hierin combineer je kracht, balans en cardio in setjes van 60 seconde. Gezellig en heel leuk en leerzaam.

Ik sport eigenlijk nooit alleen in de zaal omdat ik me dan opgelaten voel, maar groepslessen en de funxtion geven mij wel een fijn ritme en stok achter de deur waardoor ik wel 4 a 5x per week ga.

Herfstblad

Re: Basic-Fit vs Fit For Free?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 20:48

Ik ga in september en oktober de Camino Santiago lopen. 800 kilometer met bepakking en naast het wandelen lijkt het mij zinvol om iets van sport erbij te doen.