Het is lang geleden dat ik nog eens echt ziek was, maar als ik een lichte migraine heb, heb ik alleen zin in cola en zoute chips... Als ik me wat beter voel, eet ik rijst of crackers.
saskiakefie
Geplaatst: 16-01-16 17:01
Dat ligt er nogal aan op welke manier ziek, als ik verkouden ben neem ik ook drop ivm keelpijn heb ik echt buikgriep dan eet ik alleen nog wat crackertjes. Heb ik diarree etc dan dingen als geprakte banaan, wit brood wat ervoor zorgt dat de ontlasting weer dikker wordt.
Ben ik de enige die voor vla en toetjes gaat? Dan eet ik eigenlijk alleen maar als ik ziek ben. Bananen en appels ook wel. En heeeeeel veel thee. Soms warme havermoutpap Maar echt zin in iets eigenlijk niet, meer dat ik iets moet eten van mezelf en binnen houden.
Nee, meestal vind ik drinken wel lekker, zooals cup a soup, thee en vruchtensappen. Maar echte prik krijg ik niet weg.
Boompje1985
Geplaatst: 16-01-16 17:51
MarlindeRooz schreef:
Omdat een appel lekker fris is! Vooral als je moet spugen!
Ik ben zwanger en moet vaak overgeven maar een appel is indd heerlijk! Is ook het enige wat ik in de ochtend verdraag op het moment. drinken bestaat bij mij vooral uit water soms een aangelegd sapje.
Thee, en yoghurt of (kippen)soep. Meer eigenlijk niet. Als ik ziek ben heb ik nooit zo veel hongen. Als ik weer wat beter ben ga ik wel wat mee eten, maar voornamenlijk soep en yoghurt.