Voor mn daily look ben ik 15 a 20 minuutjes bezig.. Dat heb ik er graag voor over Maar stap ook gerust zonder make-up of met enkel mascara naar buiten als ik echt geen tijd heb
mysecrets
Geplaatst: 14-01-16 22:10
Wat leuk zeg! Ook ik zal een poging wagen. Mijn dagelijkse make up ziet er altijd vrij basic uit, toch gebruik ik meerdere producten, allen van Golden Rose. Ik ben hier 10 tot 15 minuten mee bezig, heerlijk!
Ik ben vooral geïnteresseerd in je wenkbrauwen Ik denk er namelijk wel eens over, maar durft de stap niet te nemen..
claudiadvx
Geplaatst: 15-01-16 13:27
Dit is mijn daily look: Zal thuis eens kijken welke producten ik daarvoor precies gebruik
BelleTessa
Geplaatst: 15-01-16 15:28
Mijn look als ik of vrij ben of middag dienst heb. L'Oréal Infillable 24hr matt foundation Nars Radiant Creamy Concealer in Custard UD oogschaduw primer Oogschaduw Lorac Pro Unzipped Gold palette Essence wenkbrauw potlood + UD Naked2 Bootycall MAC Faux lipstick
Hmm lijkt slecht geblend op de foto zie ik nu. Gelukkig in het echt mooier.
Anoniem
Geplaatst: 15-01-16 21:30
Ik wil proberen mee te doen, geen idee of het me gaat lukken met de thema's maar is een poging waard.
edit: Ik heb vandaag geen make-up op dus geen look van vandaag maar mijn fave ooglook zal ik showen.
Gebruikt: Benefit Gimmebrow Medium/Dark H&M dark browkit Sleek med/dark brow kit (ik gebruik van alles wel wat en speel tot ik het wat vind. )
H&M BB Cream in de kleur Rose Porcelain
Ogen Een 'onbekend' palette gebruikt die ik ooit gekocht heb via de website Wish voor de rode kleuren De kleur 'Sassy' uit TheBalm NudeTude palette De kleur 'Blackout' uit de Naked 2 palette
Zoeva eyeliner dip in de kleur Black Lace Technic Lashes A36
Jaaa leuk, na even twijfelen toch besloten mee te doen! Dit is wel hoe ik er dagelijks ongeveer uit zie:
Mac studio fix fluid nw15 Merkloos setting powder Barry M contour set Nars robotic blush Sleek highlighter
UD naked palette Catrice waterproof liquid liner L'Oréal mega volume collagene mascara Anastasia brow whiz soft brown
Mac lipstick amorous Mac fix+ setting spray
Gaat toch nog best veel werk in zitten als je alles zo op somt
kelliiee1993
Geplaatst: 16-01-16 20:49
Mijn look voor een avondje uit.
Gebruikte artikelen: Perfect touch creamy concealer nummer 3 Miss sporty so matte perfect stay foundation 002 Catrice all matt plus control powder 025 Da facepowder bronzing 202
Ben ik de enige die denkt "wow, wat smeren sommig veel op" (en dat terwijl het er niet eens geplamuurd uit ziet, maar mooi ) ik gebruik echt puur dagcremepje om mijn huid goed te houden en hooguit een oogpotloodje even snel... Zoek het gewoon echt niet... 2 minuten hooguit meer tijd wil ik er ook niet aan kwijt zijn..
Haha ja is ook zo. Maar gaat vanzelf... Dan doe ik Bb cream op.. Ja toch ff die rode vlekjes camoufleren, hmm dan ook even die wallen erbij.. Ja dan moet ik t wel afpoederen.. Dan ben je weer zo flets dus dan n blushje erbij. Hahaha
Michelle77
Geplaatst: 16-01-16 21:41
Mooie looks meiden! Ik ga het ook proberen.
Liannetje, ik schrik ook van mijzelf als ik op som wat ik allemaal smeer haha Maar inderdaad je ziet het als het goed is niet dat het zoveel is
Oyeru, dat heb ik ook. Als ik geen foundation op doe, maar wel iets op wil maken dan inderdaad eerst wat plekjes, dan nog even dit etc...
Jamiefris
Geplaatst: 17-01-16 11:54
Ik ga ook een poging wagen! Ben geen beste makeuper, maar lukt steeds beter
Begin met basis van nivea Dagcreme Nivea Foundation van essence Fix and prime catrice
I heart chocolate - naked chocolate oogschaduw wat helaas niet goed is te zien op deze foto Mascara van rimmel
Leuk! Ben totaal niet bezig met make-up en dat soort dingen maar ik wil het wel proberen Heb atm geen foto, maar meestal draag ik weinig tot geen make-up. Als ik optie uit bed ben draag ik eyeliner, mascara en strooi ik wat poeder in mijn wenkbrauwen.
Dan valt mijn make-up voor een dagelijkse school dag nog reuze mee. Moet alleen nog steeds uitvinden hoe ik hier een foto post. Als iemand me kan helpen dan hoor ik het graag (wel via pb)
lifeofmarit
Geplaatst: 18-01-16 16:57
linoleum schreef:
Ik lette niet op je mond tot je zelf zei dat ik er niet op moest letten
Dat is altijd. Vooral niet de aandacht op iets vestigen. En door het te noemen deed je dat
sauffi
Geplaatst: 18-01-16 17:59
Als het goed is doet ie het
Dit is overigens al wel een wat oudere foto
Kwa make-up gebruik ik; BB cream magic van l'oreal paris Mousse van maybelline ny Poeder stay mate van rimmel london Natural bronzer van rimmel london Zwarte mascara geen idee welke heb er echt ontelbaar veel Wenkbrauw potlood van catrice cosmetics Mac lipgloss (alleen met uitgaan)