Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
id_keers schreef:Ik zit hier nog even achter de pc voordat ik naar werk ga,maar het geluid wat uit de slaapkamer komt is afschuwelijk!
Het ergste is dat je gauw geïrriteerd bent vanwege slaap gebrek en van het liefdesleven ook weinig meer terecht komt.
Raja schreef:Mijn vriend snurkt, maar daarnaast stopt hij ook regelmatig met ademhalen!
In het begin schrok ik iedere keer wakker. Nu word ik alleen wakker als hij echt heel lang niet ademhaalt.
Dan blijft zijn adem een soort in aijn keel hangen en maakt hij een piepend geluid.
Al sik hem dan aantik, ademt hij weer door.
Maar het is wel heel vervelend!
Gelukkig is het voor mij niet verschrikkelijk storend, maar hij is wel vaak moe.
En dat komt natuurlijk doordat hij niet goed ademt.
Als het erger gaat worden, dan ga ik er wel meer op aandringen dat hij er wat aan laat doen.
Rije schreef:Raja schreef:Mijn vriend snurkt, maar daarnaast stopt hij ook regelmatig met ademhalen!
In het begin schrok ik iedere keer wakker. Nu word ik alleen wakker als hij echt heel lang niet ademhaalt.
Dan blijft zijn adem een soort in aijn keel hangen en maakt hij een piepend geluid.
Al sik hem dan aantik, ademt hij weer door.
Maar het is wel heel vervelend!
Gelukkig is het voor mij niet verschrikkelijk storend, maar hij is wel vaak moe.
En dat komt natuurlijk doordat hij niet goed ademt.
Als het erger gaat worden, dan ga ik er wel meer op aandringen dat hij er wat aan laat doen.
Dat heeft mijn man dus precies hetzelfde. Die is heel snel naar de huisarts gegaan toen hij 's ochtends achter het stuur in slaap dreigde te vallen en af en toe de vangrail van té dichtbij zag... Kan dus aardig wat gevolgen hebben. Je lichaam heeft die ononderbroken slaap nodig, en er kunnen nare dingen gebeuren als je die kwalitatieve slaap niet krijgt. Dus als ik jou was zou ik toch nog maar even aandringen inderdaad
Goof schreef:Het is desastreus voor niet alleen je eigen nachtrust en humeur maar ook voor de intimiteit en relatie.