Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Britta31 schreef:1 klein glaasje wijn mag je wel hoor.
denice schreef:De eerste test was drie dagen geleden van de kruidvat. Daar kwam een verticale en een horizontale streep, geen plusje ofzo. Was de handleiding al kwijt, ging er vanuit dat die dus zo negatief was. Daarna twee keer clear blue en beide negatief. Ik ga aandelen kopen in die dingen!
Robin_S schreef:Tja ik had ook een erg regelmatige cyclus dus bij mij betekende eerste keer overtijd ook zwanger!
Ik had trouwens wel innestelingsbloed dus weet niet of je wat gemerkt hebt..? En had rond die tijd ook al een eerste vreemd gevoel van 'misselijkheid': ik heb toen een heel broodje weggekieperd. Een week later begon de misselijkheid echt en testte ik positief. Op dat moment was ik slechts 4 dagen overtijd.
Ik ga voor je duimen, zou erg leuk nieuws zijn toch!
denice schreef:De eerste test was drie dagen geleden van de kruidvat. Daar kwam een verticale en een horizontale streep, geen plusje ofzo. Was de handleiding al kwijt, ging er vanuit dat die dus zo negatief was. Daarna twee keer clear blue en beide negatief. Ik ga aandelen kopen in die dingen!
benangelique schreef:denice schreef:De eerste test was drie dagen geleden van de kruidvat. Daar kwam een verticale en een horizontale streep, geen plusje ofzo. Was de handleiding al kwijt, ging er vanuit dat die dus zo negatief was. Daarna twee keer clear blue en beide negatief. Ik ga aandelen kopen in die dingen!
https://www.kruidvat.nl/zwangerschapstest
Zwanger dus