Mag ik me melden? 2 jan begonnen met mijn afvalpoging! Tot nu toe gaat het redelijk goed! Na de bevalling was er iets teveel blijven zitten (oke daarvoor woog ik ook meer dan ik eigenlijk wilde). Eerste doel is 5kg zodat ik op het gewicht van voor de zwangerschap zit, daarna wil ik het liefst nog 5kg kwijt!
Ik ben sinds 28 december begonnen met afvallen. Niet ideaal zo voor de nieuwjaarswisseling Maaarr inmiddels een kilo kwijt! Yaaayy en rustig dit ritme aanhouden
Terug van weggeweest, in het oude topic heb ik een tijdje gevolgd en een hoop tips opgepikt Vorige afval-poging is helaas niet helemaal geworden wat ik ervan gehoopt had, na 4 maanden veel moeite doen met heel weinig resultaat was ik de motivatie een beetje kwijt. Nu alweer een week bezig, en voorlopig gaat het prima, al ben ik nog niet opnieuw op de weegschaal durven gaan staan. Byebye zwangerschapskilo's!
sunnybellami
Geplaatst: 09-01-16 17:40
yay nieuw topic! Vandaag een heel raar dagje qua eten, heb telkens trek en dan ga ik iets eten en word ik weer misselijk hmm.
O- 3 glutenvrije mais-crackers met pindakaas L- 3 glutenvrije crackers met kalkoenfilet T- Bakje yoghurt met granola A- Bloemkool schotel B- Net stuk met m'n hondje in het bos gelopen en ga vanavond even m'n been spieren trainen.
Op naar de laatste pagina dames... Knap zeg -6 procent vet! Hoe maken jullie havermout pannenkoekjes? Ik heb het ooit geprobeerd, maar de havermout was veels te grof, dus vielen ze uit elkaar. Malen jullie de havermout eerst en zo ja hoe?
Nu ik een lang weekend heb komt de vermoeidheid er uit, lijf voelt wat moe. Vandaag naar de vakantie beurs geweest en daarna naar wat favoriete adresjes in A'dam geweest, dus de hele dag in de stad gelopen. En lekker geluncht....lijstje van vandaag O twee 10zadenbeschuitjes met een beetje extra pure hagelslag T banaan L tonijnsalade met tomaat, haricot verts, sla gekookt eitje op een stuk foccacia T chocolaatje bij de thee A ik maak wraps met kip, guacamole, tomatensalsa,paprika, ui en een beetje joghurt Ook weer niet superslank, maar wel lekker en veel groente vandaag
Ik ben na mn paardrijles gezwicht voor een mini tompouceje was mn tussendoortje vergeten en had echt trek. En toen werd er voor iemand verjaardag een eenhaps tompouceje voor mn neus gehouden
Romeo2007
Geplaatst: 09-01-16 18:49
Ik wil ook graag weer meepraten! Doel voor eind april is 20 kg eraf.
Mijn lijstje van vandaag: O: 450gr Skyrr T: handje amandelen L: 2 rijstwafels met kipfilet en gekookt eitje, 250 gram Optimel T:x A: salade met olijven, tomaatjes etc en 1 eiwitshake T: 1 eiwitshake
Oeii das wel heel veel hoor, 5 kg per maand. Of ligt dat aan mij?
k_m
Geplaatst: 09-01-16 18:58
Het gaat hard hier zeg!
Avondeten was lasagne, niet oké maar mama bepaald... Geen top dag qua eten
k_m
Geplaatst: 09-01-16 18:59
Dragan2008 schreef:
Hangt er vanaf wat je begin gewicht is natuurlijk..
Sherivey
Geplaatst: 09-01-16 19:00
k_m schreef:
Dragan2008 schreef:
Hangt er vanaf wat je begin gewicht is natuurlijk..
Ja oke dat is zo
Amyyy
Geplaatst: 09-01-16 19:00
@pallatin, ja eerst de havermout even in de blender/keukenmachine! Je moet ze bakken op middelhoog vuur en iets langer dan normaal!
Mijn lijstje: O:- L: 2 vkbh met kaas 30+ T:250 gram kwark met 15 gr walnoten 20gr honing A: pannenkoeken!! Met banaan en appel. Ik ga proberen er geen nutella op te doen. Ik+nutella= liefde. B: 30 minuten fietsen, 6 km wandelen
Morgen is mijn zusje jarig, dus er is heel. Veel. Eten morgen. Ga me maar inhouden hehe.
O:- L: 50 g havermout met een banaan, kaneel, water en cacoa nibs T: halve gevulde speculaas koek (108 kcal) A: zero pasta (niet te vreten, wilde het eens proberen) met cherrytomaatjes en creamy avocado saus. T: 450 g skyr met een appel
B: 20 km buiten gereden met pony, straks werken in de bediening tot sluit
Heb nu nog zo'n 500 kcal over dus misschien eet ik nog wel wat na werk... Of drink ik een wijntje na.
MarlindeRooz
Geplaatst: 09-01-16 20:10
Mijn groenteprutje was erg lekker!
Voor de liefhebbers:
Groente: Spruiten, sperziebonen, lente ui, zoete paprika, broccoli en courgette.
Eerst de spruit en en sperziebonen een paar minuten laten koken, dan de broccoli er bij in.
Ondertussen als je de broccoli er in hebt gedaan vast de in kleine stukjes gesneden knoflook en de courgette wokken in olie. Wanneer het geheel ongeveer 8 minuten gekookt heeft kan je de groentes bij de wokpan in gooien. Dan na een paar minuten de lente ui en de paprika er bij in.
Dan de soyasaus er bij in samen met een blikje tomatenpuree en flink wat basilicum.
Ik heb gewoon gekeken naar hoe het er uit zag met hoe lang het moest wokken.
Je kan er nog pasta bij maken maar dat vond ik te veel omdat ik vanavond ook al chips eet.