Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
shilady schreef:Voor het zingen de kerk uit
czarina schreef:shilady schreef:Voor het zingen de kerk uit
Haha jaja heeft u niet opgelet bij de biologielessen![]()
En aangezien mijn man een redelijk grote 3kindwens heeft is die niet zomaar te stoppen
@mama3, herkenbaar, daarom hier nu ook het noet meer goed aandurven. De klachten sluipen er langzaam in en eer al die troep je lijf weer uit is ben je toch een redelijke tijd verder.
Het principe van de ovulatiebepaling is eenvoudig. Je bent 2 dagen vruchtbaar op 28 dagen cyclus (in mijn geval) zaad kan tot 5 dagen overleven dus pak m beet max 11 dagen per maand zou je een voorbehoedsmiddel moeten gebruiken of geen sex hebben. Wanneer je precies weet wanneer je eisprong is kan je het al veel nauwkeuriger bekijken omdat je 2 dagen daarna al weer niet vruchtbaar bent.
Als ik het zo goed begrepen heb op internet.
Maar om steeds strips te kopen is duur, en de apparatuur is ook erg duur om voor de probeer aan te schaffen. Vandaar graag info want op de verkoopsites is natuurlijk alles mooi en prachtig
czarina schreef:@kootmiradrum met de mirena had ik ook veel last van infectie, daarnaast ben ik bij de Koperspiraal of welke vorm dan ook bang dat mijn hormonen weer volledig de knoei in gaan met psychische klachten tot gevolg die allemaal terug te voeren waren op de mirena. Vandaar ook de keuze voor anticonceptievrij leven.
...
De vrouw is 2 dagen per (in mijn geval) 28 dagen vruchtbaar. De kans op zwangerschap is dus redelijk klein wanneer er precies aangewezen kan worden wanneer de vrouw vruchtbaar is. Eigenlijk is het dus gewoon omgekeerd met vrouwen die druk bezig zijn met zwanger worden.
Lente schreef:Ik ben ook overgevoelig voor allerlei vormen van anticonceptie.
Wel zeven jaar lang een Mirena gehad maar sinds ik daar óók vanaf ben geen enkele migraine aanval meer gehad.
Wat anticonceptie betreft... Ik heb het gewoon drastisch aangepakt; van de mannen overgestapt op vrouwen. Geen gedoe en gerommel meer, geen risico op onverwachtse zwangerschappen!
nine1987 schreef:Ik vind t russisch roulette spelen.. En t dan raar vinden als je toch ineens zwanger wordt?
Anno 2016 zijn er genoeg anticonceptiemiddelen/voorbehoedsmiddelen zonder hormonen verkrijgbaar..
nine1987 schreef:Ik vind t russisch roulette spelen.. En t dan raar vinden als je toch ineens zwanger wordt?
Anno 2016 zijn er genoeg anticonceptiemiddelen/voorbehoedsmiddelen zonder hormonen verkrijgbaar..