Maar dat is dan ook wel het enige, verder hoef ik het echt niet te lusten

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
SusanH schreef:Rije schreef:Ik vind het ook afgrijselijk en vertik het om het te 'leren' drinken. Het is geen eerste levensbehoefte en kan prima vervangen worden door allerhande andere dranken.
'Ideaal' zeg je? Voor wat? Als het je om de cafeïne gaat kun je ook voor die ene keer Red Bull drinken, hoewel dat ook verre van gezond is. Een andere 'ideale' reden kan ik echt niet verzinnen.
Tenzij je ergens bent waar ze alleen koffie en bier hebben (echt waar!)en ik vergat steeds zelf drinken mee te nemen. Dan wil je van pure ellende na een tijdje toch wel aan de koffie. Lust het nu wel, maar heb het liefst koffie met melk.
amado7 schreef:Is het echt zo raar?Lijkt wel alsof iedereen het gek vind dat ik koffie wil leren drinken.
Misschien als ik het lust dat ik dan wel een half jaar geen koffie drink. Maar ik vind het gewoon een voordeel als je het lust.
amado7 schreef:Is het echt zo raar?Lijkt wel alsof iedereen het gek vind dat ik koffie wil leren drinken.
Misschien als ik het lust dat ik dan wel een half jaar geen koffie drink. Maar ik vind het gewoon een voordeel als je het lust.