Meer vrouwen met hyperemesis gravidarum hier?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 19:28

Mijn hemel wat hebben jullie een harteloze mensen in jullie omgeving :wow: ik mag in mijn handjes knijpen met mijn man en moeder! Die zorgen zo goed voor mij! :+:

Selbourne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 19:31

Herkenbaar!!! Ik heb het bij beide zwangerschappen gehad, ook met Ziekhuis opnames en medicijnen. Beide keren de gehele zwangerschap niet kunnen werken of naar m'n paard. Ook lag m'n sociale leven op z'n gat. Bij de tweede zwangerschap drie maanden doordeweeks bij m'n ouders gewoond samen met m'n dochtertje omdat m'n vriend moest werken en ik niets kon.
Ook ik herkende onbegrip van mensen om me heen.
Ik ben nu super blij met mijn twee meiden maar een derde zit er echt niet in, zo vreselijk vond ik de zwangerschappen!

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 00:26

Urona447 schreef:
Chasey had je bij de tweede ook HG? Lees dat de kans hierop 90 procent Is. Ik ben expert geworden om te scannen op de snelste route naar het toilet. Het vervelendste vind ik het onbegrip van mensen, toen ik in het ziekenhuis lag begrepen mensen iets beter dat ik me niet aanstelde maar mensen denken dat je met een beschuitje morgens alles kan voorkomen.

Nee tweede zwangerschap was twee vingers in de neus. :') COMPLEET tegenovergestelde. :roll: Heel apart!
Wel weer een postnatale depressie, maar dat is ook goed gekomen. +:)+