Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

lisem94 schreef:miramii schreef:@majabeestje die zijn alleen verkrijgbaar via de ha toch? Die kan ik dan denk ik nu niet meer verkrijgen..
@lisem jij raad elke vorm van pijnstilling dus af? Ook paracetamol en ibuprofen?
Ik ga mijn best doen.. Ik ga hem in elk geval inlichten en hoop mijn gedachten een beetje te kunnen verplaatsen!
Ik ben geen deskundige hoor dat vooropgesteld maar het lijkt me logischerwijs niet ideaal. De verdoving die je krijgt is een flinke. Dus je voelt tijdens de ingreep, en een korte periode erna niks. Vrij te verkrijgen pijn medicatie, zoals de voorbeelden die je geeft, hebben toch geen zin. Je kan jezelf niet extra verdoven. Wat zij je geven is veel sterker.
Én je weet dus niet zeker of dat bijwerkingen geeft op de verdoving als je al wat in je systeem hebt.
Ikzelf en mensen in mijn omgeving kregen na de ingreep pijn bestrijding mee. Wat werkt als een trein! In combinatie met een mondspoeling voor bacteriën.
ik vind bijvoorbeeld dat bloeden heel vies en was bang dat ik de hele dag met een vieze smaak in m'n mond zou lopen.
onder het laken. Gewoon op de muziek concentreren en niet op het gerommel in m'n mond.
toen mocht ik nog even in een andere kamer op de stoel bijkomen met een watje met alcohol er op. Mijn vriend mocht daar ook naartoe komen.
) maar hij kan misschien wel helpen met het doorlopen van de stappen met je en zo je angst verminderen.
), heb uitgebreid overlegd met de kaakchirurg en de assistenten. Hij heeft gelukkig de tijd voor me genomen en samen besloten om ze er toch echt uit te trekken. Verdoven viel redelijk mee, op de spuit in mijn gehemelte na.