cp112 schreef:Tja t werkt nu eenmaal het beste om door te spoelen. Kan er niks aan doen.
Koffie werkt ook vochtafdrijvend, denk dat de baas dat meer kan appreciëren dan bier.
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Ayasha schreef:cp112 schreef:Tja t werkt nu eenmaal het beste om door te spoelen. Kan er niks aan doen.
Koffie werkt ook vochtafdrijvend, denk dat de baas dat meer kan appreciëren dan bier.
cp112 schreef:Ayasha schreef:Koffie werkt ook vochtafdrijvend, denk dat de baas dat meer kan appreciëren dan bier.
Nee koffie is juist niet goed bij blaasontsteking. En al helemaal niet voor je nieren.
Bier doet niks. Helemaal 0,0 niet. Spoelt alleen maar door en dat Is nu juist de bedoeling.
Dan liever rooibosthee
eenitraM schreef:kiwiwitje schreef:Wat zei de huisarts ? Ik drink hier altijd het vocht van het koken van lijnzaad. Theelepel honing erin voor de smaak. En dat 3 keer per dag minimaal drinken en dan ben ik er met een dag of 3 vanafBeterschap
3 dagen blaasontsteking?
eenitraM schreef:kiwiwitje schreef:Wat zei de huisarts ? Ik drink hier altijd het vocht van het koken van lijnzaad. Theelepel honing erin voor de smaak. En dat 3 keer per dag minimaal drinken en dan ben ik er met een dag of 3 vanafBeterschap
3 dagen blaasontsteking?