Bootcampen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kuzznathalie

Re: Bootcampen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 23:07

Omvang is ook gemeten in november. Over vier weken weer op de weegschaal en dan ook weer omvang meten. Ik merk aan mijn broeken dat ze losser gaan zitten. Dus opzich vooruitgang, trainer zei idd spieropbouw, maar ja die cijfertjes hè :Y)

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 23:16

Hier nu bijna een jaar aan het bootcampen, in de winter vind ik 1x per week genoeg (hekel aan kou en regen) maar als het weer straks weer beter wordt ga ik 2x per week. Dan merk ik dat ik letterlijk het beste in m'n vel zit. Naast t paardrijden helpt het me echt onwijs goed met m'n conditie en om in shape te blijven :) terwijl ik sporten echt niet leuk vind kan ik dit wel waarderen en merk ook veel resultaat!
Begon ook conditieloos, en had megaveel spierpijn na de eerste keer, maar ik stond zeker niet voor gek of zo. Je kunt de meeste oefeningen gewoon in je eigen tempo doen, hoe langer je het doet hoe sneller of zwaarder je gaat.

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 23:38

ik volg zelf wekelijks de bootcamp les van fit for free (principes zijn gewoon gelijk aan die van bootcampclub)..
bevalt mij uitstekent..
bij nattigheid en winter binnen, en bij goed weer buiten.

jammer dat ze het niet meerdere keren per week bieden..
dus ik vul het aan met bodypump en funxtion

kuzznathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 00:29

Hier echt in weer en wind buiten, tenzij het te gevaarlijk wordt om buiten te sporten. Dan gaat het niet door. Ik hou ook helemaal niet van regen (ben ook echt een mooi weer paardrijder) maar ik ben altijd blij als ik geweest ben. Ik vind binnen sporten ook gewoon echt niet leuk :n dan is mijn motivatie ook echt ver te zoeken.

Nu hopen dat ik van t zomer weer lekker strak ben :')

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 09:07

binnen is in principe op dezelfde manier (voor wat betreft bootcamp en funxtion)
alleen een dak boven je hoofd en in plaats van 200 meter rechtuit, zul je een bochtje moeten maken ;)

ik denk dat voor alle bootcamp geld dat het ontzettend afhankelijk is van wie het geeft en hoe het gegeven wordt

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 16:45

Ik heb afgelopen donderdag mijn eerste bootcamp les gehad. Ik voel de spieren in m'n billen, kuiten en tussen de wervels nog steeds :')

Was hard nodig, ik heb echt 0 conditie, dus vandaag hardlopen en zo met 1x in de week bootcampen en 2x hardlopen wat conditie kweken + overtollige vetjes wegtrainen *\o/*

Libiris

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 12:58

ik ga vrijdag een hele week op bootcamp...ben benieuwd..... begint s'ochtends om 6 uur en eindigt rond 6 uur elke dag. We verblijven op een park schijnbaar.
Iemand ook ervaring met bootcampen van meerdere dagen?

Daarna wil ik het wekelijks ergens proberen te doen in de buurt van Nijmegen, maar moet nog ff uitzoeken waar.

Zoals ik nu een beetje lees kan ik dus wel wat spierpijn verwachten...

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 14:03

Een hele week bootcamp? Wat moet ik mij daarbij voorstellen? Kan IMO niet goed zijn. Tenzij je ver getraind bent en dan eigenlijk alsnog niet ivm rust....

Libiris

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 14:14

haast iedereen houdt t vol tot nu toe en het is een enorme uitdaging, met eetmomenten tussendoor, dus niet 10 uur achter elkaar aan het sporten ofzo ;-)
Maar spierpijn zal ik zeker wel krijgen, maar ben erg benieuwd.
Er wordt volgens mij ook per persoon gekeken

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 14:55

Ik heb het ongeveer een jaar gedaan. Eerste 2 keer was flink afzien en ENORME spierpijn, ook op plekken waarvan ik niet eens wist dat het daar ook kon, verschrikkelijk! := Ik had/heb wel wat conditie, dus ben gelijk begonnen in de gevorderde groep (Met alleen maar mannen). Een hele uitdaging, maar ik kon die mannen er (Af en toe) ook wel uitlopen. :D Vond het altijd erg leuk, veel afwisseling en heerlijk buiten! Zou het ook zo weer doen mocht ik meer tijd hebben. Ben toen ook gestopt wegens tijdgebrek, zonde eigenlijk want het was erg leuk!

kuzznathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 09:40

Hoe gaat het hier?
Al vorderingen? Hier nog steeds drie keer in de week aan het bootcampen, conditie gaat elke week mooi vooruit :j