Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
), reumatoloog, neuroloog, fysiopeuten en zelfs psychopeuten (het zou me tussen de oren zitten namelijk, omdat ik toch ook al wat psychische klachten had en heb) gezien maar niks geen diagnose. Ondertussen wordt het wel steeds erger, van wat rugklachten en snel pijn in de benen naar soms amper kunnen lopen van de pijn op slechte dagen. Heb er ook nog tics bij; soort van spasmen, dat je armen en/of benen ineens door de lucht vliegen. Niet altijd, maar soms gaan ze bij ontspanning behoorlijk te keer. Heb op die manier al eens een kat zo van het bed naar beneden getrapt
. O ja, en krachtverlies, vooral in de benen. Pas toen ik eens bijna letterlijk bij de dokter op schoot viel kwam er een 'och, misschien moesten we er toch maar eens naar kijken' uit.
Dansles lukt, met medicijnen en soms wat plaksel en bandages, meestal nog net wel, voornamelijk omdat we regelmatig even stilstaan en losse dingen oefenen. Echt werken heb ik ook maar opgegeven. Ik werk nu één ochtend in de week als vrijwilliger waar ik dingen doe die ik kan en waar men weet wat er speelt. En nog moet ik dan twee dagen bijkomen...Heb daar wel zo de pest over in.MissBambi schreef:Even snel een berichtje: geen rls mt je benen? Heb je dat vooral snachts?

Flowerbomb schreef:Lyme krijg je niet alleen van teken, ook van steekvliegen, muggen..
De schokkende bewegingen/spasmen horen er ook bij.