Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
MachoPablo schreef:Dankjewel allemaal![]()
Ja maak veral lastig ze zei vanochtend wil je dit liedje op me begravenis draaien enzo pff maak me zoveel zorgen om haar durf snachts ook niet te slapen
Annick75 schreef:Dat is al heel fijn! Ik hoop dat er voor jou/jullie dan wat meer duidelijkheid komt en dat je eventueel ook jouw vragen kunt stellen. Schrijf ze desnoods even op.
Voor het overige en het is heel cliché, maar wel waar: Een mens lijdt het meest, van het lijden dat hij vreest, maar dat nooit op komt dagen....
Maak je zelf niet gek, vraag je moeder gewoon of ze zin heeft om mee te gaan shoppen. Desnoods lassen jullie een keer extra een koffie/theepauze in. Doe ik ook en da's net zo gezellig. Veel kledingwinkels hebben tegenwoordig ook wel zitjes bij de paskamers trouwens.
yarrah schreef:MS, maakt je moe en dan ook doodmoe. En daar hoef je bij wijze van spreken helemaal niets voor te doen. Je bent gewoon helemaal kapot. Je moet daar geen ruzie over maken.
Je moeder moet daar nog even een plaatsje voor geven. Laat haar nu dat zelf uitzoeken. Probeer nu A.U.B niet teveel mee te bemoeien. Niet een belerend je moet niet teveel doen. Dat moet je moeder gewoon zelf uitzoeken en zelf haar grenzen leren zoeken. Ruzie maken geeft heel veel stress niet alleen bij jou, maar ook bij je moeder. En dat is niet goed voor haar ziekte.