Irriterende oorbelgaatjes, toch gewone oorbellen in?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Yasmine_

Re: Irriterende oorbelgaatjes, toch gewone oorbellen in?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 21:12

Is het het waard om daarna pijn te hebben? dat is wat jij je moet afvragen.

Zal het gevaarlijk worden? ik denk het niet, zal pijn opleveren en je zal het een paar dagen goed schoon moeten houden met zweerknopjes.

Zijn de oorbellen mooi genoeg om in te doen voor je 1-malige gala? zijn ze echt zoveel mooier? Is dat het waard voor een paar uur?

Ik zou het doen, ik weet hoe ik was, en ik had meer hoofdpijn van de drank ongeacht hoe hard ik met mijn hoofd gevallen was :j Ik zou het doen. Maar als jij zoveel pijn krijgt, moet je kijken van voor JOU fijner is

Renaatt92

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 21:30

Ik heb hier zelf ook ervaring mee. Zelf zou ik het niet doen, de hele avond voel ik mijn oren zeuren en de dagen daarna ook nog. Ik vind dat het zeker niet waard.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 00:45

Ik heb wellicht de gouden tip voor je! Ik verdroeg zelf helemaal niks meer aan oorbellen sinds ik 1 x goud gedragen had. Ja titanium, maar geen zilver of wat dan ook. Iemand gaf mij de tip om de hangers van mijn oorbellen (dus wat door je oor gaat) in te smeren met blanke nagellak. Dit werkt perfect!! Ik kan eindelijk alle leuke oorbellen dragen. En het werkt niet alleen voor mij, ook bij mijn vriendin en zus die ook allergisch reageren werkt dit perfect.