Alleen maar misselijk..

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xPearl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-15 22:52

Zo. Lappie open!

Ik heb maandag niet naar de dokter gebeld ( :o ) want had die avond (van zondag tot maandag) geen last. Zelfde als maandag op dinsdag! Dus was helemaal happy. Maar toen kwam het weer :'). Had verder geen tijd om te bellen / naar de dokter te gaan, want heb 5,5 dag gewerkt.
Nu ben ik vanmorgen naar het werk gegaan, en heb om 1u wat gegeten (3 broodjes en een pakje crackers) en toen werd ik me toch n portie misselijk. Echt zo'n opgeblazen gevoel.. Dat heeft de hele dag nog aangehouden. Heb om kwart voor 6 nog wel wat gegeten op het werk, omdat ik nog 3u tegaan had..
Maar bleh. Voel me nogsteeds niet helemaal fijn..
Misschien toch maar maandag bellen? :Y)

@Minjon
Nee, k heb niet het gevoel dat ik dat zelf creëer.. Ik ga gewoon liggen en ga proberen te slapen, en zo; POEF. Misselijkheid :')

Denk dat ik die zakjes die iemand hier opnoemde ook maar weer uit de kast trek en dat ook even een paar dagen weer ga proberen :)

Anoniem

Re: Alleen maar misselijk..

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 23:29

Bel nou maar gewoon, ook als je er geen last meer van hebt.

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 23:40

Jup dit heb ik ook, alleen is het bij mij wel een stukje mentaal, ik kan overal slapen en nergens last hebben behalve mijn eigen bed. Nu heb ik wel last van brandend maagzuur en idd ik ga rechtop zitten in bed en uiteindelijk wordt ik s'ochtends wakker en blijk ik toch in slaag gevallen te zijn

Omdat dit zovaak voorkwam denk ik al van ohjee dit gebeurd vanavond vast weer.

xPearl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-15 23:43

Eloya schreef:
Jup dit heb ik ook, alleen is het bij mij wel een stukje mentaal, ik kan overal slapen en nergens last hebben behalve mijn eigen bed. Nu heb ik wel last van brandend maagzuur en idd ik ga rechtop zitten in bed en uiteindelijk wordt ik s'ochtends wakker en blijk ik toch in slaag gevallen te zijn

Omdat dit zovaak voorkwam denk ik al van ohjee dit gebeurd vanavond vast weer.

Nou pff. Ik slaap t liefst thuis. Als ik ergens anders slaap (ookal kom ik er elke dag) dan word ik 's avonds zooo misselijk.. Al slaap ik 10x op die plek en ken ik die mensen al mn hele leven. Maakt niks uit! Daarom slaap ik t liefst nooit ergens anders dan thuis :'). Maar dat heb ik altijd al gehad. Dus dat heeft er denk ik niks mee te maken, hhaa

Mjelle_G

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 10:42

Ik was begin dit jaar ook continue misselijk moest ook wel vaak overgeven. Bleek mijn vitamine D te zijn. Deze was énorm laag, toen die ging stijgen was er lichamelijk geen probleem meer maar was mentaal die knop nog niet om . Hiervoor bij een psycholoog geweest, nu heb ik er bijna geen last meer van. Zou gewoon even vitamine d laten prikken

Joliieeenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 16:52

Hier nog iemand. Bij elke maaltijd misselijk, nu ook vooor elke maaltijd misselijk omdat ik stress krijg om te eten omdat ik daarna misselijk ben en vaak moet overgeven.

Hier is helaas nog niks gevonden wat het kan zijn. Volgens de artsen ben ik gezond.. Heb je stress momenteel? Misschien daardoor? Hoop dat het snel opgelost is bij jou! Ik blijf namelijk kilo's verliezen terwijl ze toch ECHT eraan moesten komen :(

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 16:58

Toen ik vorige maand in het ZH lag gaven ze juist cola tegen de misselijkheid (bij morfinegebruik). De gewone, in een rood blikje. Hielp heel goed. Maar ik zou zeker nog naar de HA gaan en bloed laten prikken. Beterschap!