daisssx schreef:Gelukkig ben ik niet de enige...
Liiszle,
Welke sport doe je om het sterker te maken? Het enige dat ik echt leuk vind qua sport is paardrijden.. en ik heb geen idee of dat iets zal helpen.
Ik heb in principe ook fibromyalgie, diagnose is alleen niet gegeven ivm leeftijd.
Een weekend niks doen is vrij standaard voor mij, en ik heb daarbij ook veel schoolverzuim omdat ik het echt niet trek..
Coentjuh,
Nee ik ben nooit op de foto gezet, maar er is wel goed gekeken naar mijn ruggengraat en deze is wel recht. Lijkt me erg vervelend om te hebben!
Ik heb ook echt 'knopen' in mijn spieren.
Edit: ik kan je aanraden om ook een verwijzing naar de reumatoloog aan te vragen, klinkt alsof het hetzelfde is als wat ik heb.
Sorry voor de late reactie.
Ik doe kracht training met fitness. echt om de spieren sterk te maken en te zorgen dat ze meer kunnen opvangen. wel héél rustig opbouwen. in het begin was een kwartier te veel. nu doe ik 5 kwartier!
vooral veel core oefeningen, balans enzo. Yoga blijkt ook goed te werken! (alleen bij mij niet zo door mn zwakke polsen..)
Ik ben zelf ook niet zo oud, maar heb de "voorlopige" diagnose ook al voor mn 20e gehad..
iig Sterkte!