*Kan wel huilen om hoe mijn huid eruit ziet op het moment
*
kwita schreef:cynn ik ken het probleem, een balneum bad extra vettend.
zemelen badje van kruidvart voor tussen door om te wassen helpt tegen de jeuk,
paardenmelk creme en gewoon purol of uierzalf van bogena en dat helpt echt!
Ik heb een ontsteking chronisch in mijn kaak en voorhoofdsholtes en heb ab kuren van 4 weken aan elkaar
de meest vreselijke middelen.dat is echt vreselijk voor je darm flora probiotica helpt matig maar verwacht geen wonderen want ook die bacterien gaan dood door juist die zelfde ab kuur, het herstellen van de darm flora komt pas na de kuur
Had gisteren de laatste dag van de kuur dus deze week probiotica halen!
En jeetje, 4 weken achter elkaar.. wat lang! En chronische ontsteking in je holtes, kan de KNO arts niets voor je betekenen dan? Operatie om het iets te verruimen? Heeft mijn tante laten doen en die heeft er geen last meer van..
studiemiep schreef:Cynn schreef:Ik ben geen dokter en heb er dus geen verstand van, maar als dit niet aanslaat dan zit ik er gewoon vrolijk weer en eis ik inderdaad verder onderzoek..
In het verleden heb ik al eerder bacteriële infecties gehad en toen was t met één kuurtje verholpen. Sloeg altijd erg goed aan, maar zo ziek als ik nu ben, ben ik nog nooit geweest..

ik had nu al op de stoep gestaan...je klachten hadden al echt sterk verminderd moeten zijn (AB slaat super snel aan, als het werkt..)
als het niet
werkt..ben je daar ook heel snel achter...want dan knap jij niet op..en ik heb het idee dat jij ook totaal niet op knapt (laat ik het ongemak vn de droge huid achterwege...)
die infectie zit er gewoon nog...en dat moeten ze aanpakken...niet zomaar lukraak blijven switchen....en je blijven volpompen met AB...tis gewoon gokken wat ze doen en dat is een slecht aanpak. Zeker met de huidige resistentie problematiek.........
Je hebt ook zeker gelijk hoor, maar ik laat erg gauw over me heen lopen.. zeker met een zieke kop omdat je geen zin hebt in discussies en moeilijk doen. 
Gelukkig voel ik me nu iets beter, koorts is weg en heb minder keel en oorpijn. Kuur is sinds gisteren klaar. Nog wel erg slap, vermoeid, koppijn en onder de ogen.. nog verkouden en hoest nog wat (wat nog erg veel zeer doet met de borstspieren en ribben). Maar ik denk dat het ergste wel voorbij is nu..