Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Careano schreef:Ik heb dit ook heel vaak. Lig ik in bed samen met mijn vriend en ik schok en val vervolgens in slaap, maar mijn vriend schrikt zo van mij dat hij het volgende half uur niet kan slapen
Ik was eerst ook bezorgt toen hij dit deed. Met name omdat hij epileptie heeft. Had het aan mama de superdokter gevraagd en zei dat het inderdaad gewoon normaal was.
als ik het zelf mee maak dan voelt het alsof ik van die fiets val, en nog specifieker op een rotonde
Direct daarna ben ik ook echt weg. Laatste spieraanspanning van je lichaam voor je totaal ontspant in je slaap.
Careano schreef:Ik heb dit ook heel vaak. Lig ik in bed samen met mijn vriend en ik schok en val vervolgens in slaap, maar mijn vriend schrikt zo van mij dat hij het volgende half uur niet kan slapen
Er ligt er ook zo eentje naast mij die zowat iedere avond van d'r paard stuitert, van een flatgebouwd afduikelt, de trap af lazert, over de stoep struikelt of vanaf de plint op de grond te pletter valt. Resultaat; hartkloppingen, verhoogde adrenaline, klaarwakker en het eerste half uur inderdaad geen slaap kunnen vatten. Bij mij dan dus
Niet één keer gehad maar een maand lang ofzo... Nu nergens meer last van. Weet nog steeds niet wat het was...
. Paar schokken zegt hij en dan begint het gesnurk