Volgende week kan ik terecht en zal ik het laten weten.
Ninx
Geplaatst: 07-12-15 23:33
Hier een Jannet klant.
Chronische pijn, kon steeds minder, was bang dat ik het paardrijden moest opgeven.
Ik heb werkelijk alle -paten en -peuten geprobeerd en was er wel een beetje klaar mee, alles had een tijdelijk effect, het kostte bergen geld (de behandelaars niet vergoed werden) en ik liep onderhand met mijn ziel onder mijn arm. Dus naar het ziekenhuis, diagnose reuma, recept voor medicatie gekregen.
Kreeg de tip Jannet en heb het toch geprobeerd..... ze zag direct wat er zoal mis was. Ze heeft mij voor zeker 60/70% klachtenvrij gekregen, ongelooflijk. Voor de koude seizoenen neem ik daar nog wat kruiden bij, en ik ben zo goed als nieuw. De medicatie heb ik nooit afgehaald, en ik heb de reumatoloog gemeld dat ik me wel weer meld wanneer het slechter gaat.
Jannet is een tovenaar... (of gewoonweg goed in haar vak), het blijft me verbazen dat zij (van al de behandelaren) als enige in staat is gebleken me te helpen. Daarbij kan ze ook nog eens heel goed uitleggen waar dingen vandaan komen en hoe ik daar mee om moet gaan.
Ja, feitelijk reumaklachten.... om de kou buiten te houden, en het lijf warmer te houden. Ik merk dat aan met name mijn spieren en dat ik minder verkleumd raak. Maar ik zou Jannet gewoon vragen, want via haar ben ik bij die kruidenarts gekomen. Wellicht is het niet eens nodig na behandeling, dat zou het fijnste zijn
Dankjewel. Ik ga zeker alles voorleggen aan haar. Stond ook op punt met rijden te stoppen dus herken dat stuk wel heel erg.
Anoniem
Geplaatst: 14-12-15 18:06
Inmiddels de eerste behandeling gehad. Wat ziet zij veel!!
siskeh
Geplaatst: 06-04-16 08:53
Ik schop dit topic even bewust omhoog, ben erg benieuwd hoe het met TS gaat. Zelf heb ik erg veel pijn(en lang) na het rijden, op dit moment rij ik ook even niet. Maar kan je dan al naar de fysio?! Ik weet namelijk zeker dat "de klachten" er ook zijn zonder rijden. Ben paar weken terug 2 dagen op cursus geweest, en daarbij veel op een stoel gezeten, man o man, wat heb ik een pijn gehad...
Al? Waarom zou je niet 'al' gaan? Klachten is klachten, zeker als het al een paar weken aanhoudt.
Anoniem
Geplaatst: 06-04-16 12:45
Hier ts. Ik heb een paar behandelingen gehad, zeer prettig. Maar mijn rijprobleem is niet veranderd, helaas.
edit: Nu lijkt t net alsof ze me niet geholpen heeft. Dat is niet zo, ik ben er erg door opgeknapt. Maar bij mij komen de klachten door mijn zit, die moet ik toch echt anders aanpakken.
@darkchrystal, bedankt voor je berichtje!! Hoe bedoel je precies dat je probleem door je zit komt?
@Djina: waarom niet nu is omdat ik inderdaad net als TS twijfel of het niet meer komt door de manier waarop ik zit. Wanneer ik weer rij zal ik duidelijker aan kunnen wijzen waar de klacht precies zit, en dit eerst samen met instructeur goed aan kunnen passen. en dus beter in beeld krijgen wat het probleem nu is, en waar de oorzaak hiervan ligt