Ik heb er maar 2 dus kan k helaas niet mee doen. 1 roze van clinique, en 1 rode van yves saint laurent . Die roze kan k nu niet op daar is mijn haar te rood voor dat vloekt echt hihi!
Ik kijk graag mee voor inspiratie en wie weet de volgende challenge!
Haha, dat mensen zoveel lipstick hebben.. ik heb helemaal geen, alleen 3 labello. (Ik dacht dat ik geen meer had, dus kocht ik een pakje waar er 2 in zaten, en toen kwam ik erachter dat ik er toch nog eentje had.. dus nu heb ik er 3)
Maar ik mag niet praten, ik heb zelf 11 handcrèmes. :}
Ik grijp Soar steeds mis misschien morgen avond maar proberen, ik denk dat ik Brave dan ook vaker draag vind het een enorm mooie combi!
Anoniem
Geplaatst: 02-12-15 17:57
Ik vraag me echt al tijden af waarom jullie Soar zo moeilijk te krijgen vinden. Toen ik hem kocht ben ik bij Mac naar binnen gelopen, heb hem gevraagd en gekregen van een stapel van zo'n 20 Soar lipliners.
Tot ik me weer bedacht dat ik hem in Dublin gekocht heb
Ik wil morgenavond Heroine maar weer eens proberen. Met lipliner deze keer, hopelijk maakt dat verschil
Er al half afgesleten dus oude foto gepakt. MAC - Velvet Teddy op vandaag, een van mijn favorieten.
Rena100
Geplaatst: 02-12-15 19:17
Idd een mooie combi suus! En velvet teddy is ook gaaf. Vandaag 2 nieuwe essence lipsticks gekocht, een van de kerstcollectie, vond m wel leuk. En een nude van essence, kleur 05. Die heb ik vandaag op, dus hierbij mijn aftrap. Niet een al te mooie foto, maar ach.
Oh en ps, suus jij hebt altijd hele mooie looks, kan je niet een keer een tutorial maken