Geen enkele arts zal zoiets zeggen

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
genja schreef:Yenni schreef:Van de paracitemol afblijven! Beter slik je ibrofen (schijf je het zo) want paracitemol is rotzooi. Beterschap!
Kijk toch eens uit om zomaar medicijn advies te geven op een forum!! Wat ook nog eens de grootste onzin is die er is. Vraag mij af waar je dit vandaan hebt
Paracetamol is de meest onschuldige pijnstiller die er is die je indien geen allergie en geen afwijkende leverwaarde hebt gewoon normaal mag slikken in die dosering die op de verpakking staat. Voor een volwassene meestal 2x 500mg tegelijk 1 is vaak te laag gedoseerd.
Ibuprofen is veel minder onschuldig kan niet met sommige recept geneesmiddelen samen. En bij sommige ziekte is het ook niet aan te raden. En het is slechter voor je maag. Al is dat bij kortdurend gebruik in een normale dosering en geen maagklachten in het verleden geen probleem.
Ts heb je niet ook een verstopte neus? Dan neusspray gebruiken dit kan namelijk ook hoofdpijn veroorzaken.
Yenni schreef:Oke prima. Ik weet wat ik heb gehoord en dat ik het goed heb gehoord. Jullie weten het blijkbaar dus ik ga.
WenMLove schreef:Excedrin halen bij de drogist!
ik zweer erbij, heb zelf ook regelmatig last van hoofdpijn en/of migraine, maar als ik hiervan 1 capsule neem is het echt binnen no-time (10 minuutjes hoogstens) verdwenen
Ik haal het altijd bij de Etos, weet niet of andere drogisterijen het hebben.
http://www.dokteronline.com/excedrin/