Conditie opbouwen, een stok achter de deur

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Eline_S_S

Re: Conditie opbouwen, een stok achter de deur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 20:25

Ik ga ook weer sporten! Naast het paardrijden heb ik altijd gedanst, maar 2 jaar geleden een blijvende knieblessure opgelopen, dus moest met een van de twee sporten stoppen, en ik ging natuurlijk niet mijn paard verkopen. Atm zijn wij aan het verbouwen, en krijgen een gehele sportkamer, met tv etc :). Van de fysio mag ik het rustig opbouwen.
Ik merk echt dat ik ook wat aangekomen ben, en mijn conditie is verslechterd. Ook voelde ik mij na het sporten/dansen erg goed, dus ik doe mee! (Maar wel thuis :D)

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 20:34

Zo'n oud badbak zou ik als het nat is even goed van achteren bekijken in de spiegel. Grote kans dat je in je blote kant staat. :=

Ik ben vanmiddag eerst wezen hardlopen met paardlief maar halverwege op de blote rug geklommen en paard gesommeerd ons snel thuis te brengen omdat het echt geen doen was. Nou dat wou ze wel. Nat tot op mijn onderbroek. :') In galop zonder zadel in de stromende regen en keiharde wind de aftocht geblazen. :+

Daarna nog wel wezen zwemmen, had het goed koud gehad dus toen was 't water wel lekker. :D

Eline_S_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 20:39

@gypsy
Werkt hardlopen met paard goed? Ik heb een mini die ook conditie op moet bouwen. Ze loopt netjes mee etc.

Maaikevdk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 20:47

Dit heb ik echt nodig :') Ik wil graag gaan hardlopen, maar met dit storm weer liever niet :+ Misschien is zwemmen wat, kan ik samen met mijn moeder gaan doen. Ik ga eens overleggen of dat gaat lukken :)

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 20:57

Eline_S_S schreef:
@gypsy
Werkt hardlopen met paard goed? Ik heb een mini die ook conditie op moet bouwen. Ze loopt netjes mee etc.

Ik vind van wel. :P Mijn paard sleurt me er letterlijk en figuurlijk doorheen als ik het zwaar heb. Ze houd ook het tempo hoog. Een betere personal trainer is er niet voor die paar honderd euro in de maand. *\o/* :') + *\o/* ;( -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 22:52

Zwemmen was leuk. Het was een grote maar leuke groep met een geinige leraar. Vriend vond het ook leuk. Had alleen last van m'n rug, dus ff kijken hoe dat gaat.

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 23:10

Hhhm dat zou juist wel moeten gaan, zwemmen is juist niet belastend. Leuk dat je vriend 't ook leuk vind, als je afspreekt om steeds samen te gaan gaat het veel makkelijker!

Eline_S_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 23:16

Fijn dat jullie het leuk vonden! :D