Nee, nog steeds geen pijnboompitjes gehad. Krengen zijn me veelste duur!

Ik ga morgen gewoon naar de dokter voor een.. euh.. drankje ofzo. Zalf zullen ze wel niet hebben

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Leffroi schreef:Nog altijd een erg vieze, bittere smaak. Afgelopen donderdag bij de KNO-arts geweest en nog aals gevraagd, hij zag geen reden voor een schimmel of gist, dus dat drankje ben ik ook mee gestopt. Hij dacht zelf toch aan een virus, die zo'n 4 tot 6 weken kan aanhouden. Dus we wachten nog maar even af
Maagzuur denk ik niet echt aan. Als ik daar kast van heb, heb ik daar altijd goed last van, maar nog nooit een vieze smaak gehad daarbij.
En zwanger... Nee, dan zouden er al ergens kaboutertjes aan het werk geweest moeten zijn
jorika1986 schreef:Leffroi schreef:Nog altijd een erg vieze, bittere smaak. Afgelopen donderdag bij de KNO-arts geweest en nog aals gevraagd, hij zag geen reden voor een schimmel of gist, dus dat drankje ben ik ook mee gestopt. Hij dacht zelf toch aan een virus, die zo'n 4 tot 6 weken kan aanhouden. Dus we wachten nog maar even af
Maagzuur denk ik niet echt aan. Als ik daar kast van heb, heb ik daar altijd goed last van, maar nog nooit een vieze smaak gehad daarbij.
En zwanger... Nee, dan zouden er al ergens kaboutertjes aan het werk geweest moeten zijn
http://...beeld denker....
Wildgirl schreef:Frensie schreef:Ik heb bijna 9 maanden lang een vieze smaak in mijn mond gehad. Was direct voorbij na mijn bevalling haha. Maar je bent aan de pil dus dat zal het niet zijn.
Ik wou net zeggen...2 vriendinnen van mij die zwanger zijn hebben ook constant een metaalachtige,vieze smaak in hun mond...