Winged schreef:Wauw HC, dit is een topic waarin zelfs iedereen het kan volgen
Weg bij die weegschaal en om de 7 dagen meten met een meetlint. Helpt waarschijnlijk beter
Wat heb jij een grappig onderschrift icm dit topic (hoewel nvt op HC

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Cayenne schreef:Ik ga altijd in de ochtend (na de eerste plas) op de weegschaal staan.
Nooit in de middag! Dan maak je jezelf helemaal gek omdat je dan inmiddels gegeten en gedronken hebt.
Zerline schreef:Ik weeg mij 's ochtends en 's avonds voor ik naar bed ga en vergelijk het verschil. Ik woog/weeg mij op een weegschaal en op de wii (fit) Mijn ouders hadden de oude weegschaal weggedaan en de wii waarop ik me ook woog, ging stuk. Dikke paniek in huis en ik durfde tot dat er een nieuwe weegschaal in huis was niet te eten.
Wauw als ik dit zo terug lees is dit best wel ernstig eigenlijkIk was wel 5 kilo in 1 week tijd afgevallen, dus het had ergens wel geholpen
Zerline schreef:Ik weeg mij 's ochtends en 's avonds voor ik naar bed ga en vergelijk het verschil. Ik woog/weeg mij op een weegschaal en op de wii (fit) Mijn ouders hadden de oude weegschaal weggedaan en de wii waarop ik me ook woog, ging stuk. Dikke paniek in huis en ik durfde tot dat er een nieuwe weegschaal in huis was niet te eten.
Wauw als ik dit zo terug lees is dit best wel ernstig eigenlijkIk was wel 5 kilo in 1 week tijd afgevallen, dus het had ergens wel geholpen
Mi_Amore schreef:Ik doe het wel elke dag, het houdt me scherp zodat ik niet terug ga vervallen in mijn oude eetgewoontes
Simbaa schreef:Mi_Amore schreef:Ik doe het wel elke dag, het houdt me scherp zodat ik niet terug ga vervallen in mijn oude eetgewoontes
Precies dit.
Ik ben nu op mijn streefgewicht en dat wil ik graag zo houden.
Huertecilla schreef:Mi_Amore schreef:Ik doe het wel elke dag, het houdt me scherp zodat ik niet terug ga vervallen in mijn oude eetgewoontes
Geen van beiden betreft het onderwerp.
Jullie ZIJN op gewicht.
Staan dagelijks op de weegschaal om dit in de gaten te houden.
Tijdens het afvallen is het alleen maar jezelf gek maken.
Een dag iets meer zweten en hoppa, pondje meer afgevallen.
Wat anders gegeten wat er langer over doet en hoppa, pondje erbij.
Ok, ik ga naar het dorp lopen ipv met de auto.
-6 vanmorgen; lekker fris en lopen is zo dubbel energievretend
Huertecilla schreef:Tja en dan nog het oog. Op het oog beoordelen is zooooo subjectief. Meten is veel objectiever weten
Rocamor schreef:Huertecilla schreef:Tja en dan nog het oog. Op het oog beoordelen is zooooo subjectief. Meten is veel objectiever weten
Moet je wel weten WAT je meet, aangezien je heeeeel nauwkeurig foutief kan meten.