Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Argai schreef:Ik had al aangegeven dat ik op pijnstillers leefde toen ik belde. Maar vrijdag ochtend was echt de eerst volgende plaats dat ze tijd hadden. Ik ga het toch nog maar even proberen om vandaag er tussen te komen
Ik dacht dat ik niet onder spoed viel
Argai schreef:Grrr vandaag kon dus niet. Ze hebben wel de behandeling morgen naar voren geschoven dus ik mag als eerste in de stoel morgenvroeg. Ik hoop wel dat ze genoeg tijd hebben vrij gemaakt want ik ga niet weg voordat ik geen pijn meer heb. (Soms is het een zooitje ongeregeld daar). Ze hebben me wel nog een paar tips gegeven. Alleen smiddags (met pijnstillers) heb ik er vrijwel geen last van. Ik voel het wel maar dat is lang niet zo heftig als savonds. Iemand die weet waardoor dat komt? Misschien als ik rechtop ga slapen dat het dan ook minder is?
Daarbij heb ik ook verschrikkelijke angst voor de tandarts dus ik zit nu bij een speciale.
lucifertje schreef:Nimber schreef:Lucifer, spoelen met waterstofperoxide is erg slecht. Je moet echt max 5 % nemen en verdunnen 1 op 1 met lauw water. Helpt alleen bij tandvlees ontsteking en na ontsteking van trekken.
Je hebt ook nachtdiensten voor dit soort spoed dus de volgende keer echt bellen dan hoef je niet zo de nacht door.
Ineke2 ook dat klopt niet. Je kan van veel meer dingen pijn hebben hoeft geen ontsteking te zijn.
Nimber, denk dat mijn pap als tandarts zijnde het beter weet. Zal dit advies ook niet random geven.
SindyKaya schreef:anneliesdj schreef:Verdoving is echt een eitje man, als je maar ontspant, als je je kaak/wangspieren aanspant doet het enorm pijn.
Het is voor jou een eitje