Glen94 schreef:Het pattela pijnsydroom toevallig ? Ook ik heb maandenlang bij een fysiotherapeut gelopen, knieën intapen ed niets hielp. Idd met fietsen is de reactie enorm en met traplopen ook een drama.. ik had het zelf ook met juist te lang stilzitten in de bioscoop bijvoorbeeld. Dan had ik juist het idee dat ik gewoon moest lopen, zolang ik mijn benen maar kon strekken ging het wel. Uiteindelijk ook een mri scan gehad en daar kon ook niets op gezien worden, (kijk) operatie was ook geen optie omdat ze er niet onnodig in wilde snijden. Uiteindelijk met goede schoenen /aangepaste zooltjes ben ik persoonlijk een eind op weg gekomen. En in sommige gevallen kun je er toch deels overheen groeien, moet zeggen dat het nu het laatste jaar ook wel beduidend minder is. Misschien nog goed nieuws ? Herken je dit of schets ik een totaal ander beeld ? Het fietsen nu voorlopig proberen zoveel mogelijk te beperken en idd andrs een elektrische fiets als het echt niet meer te doen is. Bij erge last ondersteunde ik mijn knieën met een goed aangelegd verband of een speciaal daarvoor bestemd knieverband. Kleine tips, hopelijk heb je er wat aan. Succes
Ik heb retropatellaire chondropathie volgens de fysio. Trap lopen is een drama voor mij. stilzitten is ook vervelend voor mij. Het liefst lig ik of loop ik wat.