Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Icrack schreef:Doen ze bij het bloed van een donor dezelfde testen als bij een huisarts? Ik heb daar zelf geen idee van namelijk
Janneke2 schreef:Icrack schreef:Doen ze bij het bloed van een donor dezelfde testen als bij een huisarts? Ik heb daar zelf geen idee van namelijk
De bloedbank test voornamelijk of jouw bloed veilig is voor patiënten.
Of je geen hepatitis B hebt (of andere letters), geen hiv en dat soort dingen. En ze kijken of er eiwit of (onzichtbaar voor onze ogen) bloed in je urine zit.
Als dan je eigen rode bloedcellen/ Hb gehalte boven de 7,5 ligt mag je geven.
Kaatje64 schreef:Ik hoop dat je ook bloed moest laten prikken voor de vitamine B12, want de klachten die je omschrijft kunnen daar ook wel mee te maken hebben.
SummerLess schreef:M.b.t. Lyme niet. Geen steken of iets anders gehad.
Ik slik vitamine tabletten icm ijzer. Dit via de Tuinen gekocht.
Ik moet de doktersbezoeken ook zelf betalen wegens mijn verzekering. Dus voor het bloedonderzoek kan er ook nog wel bij. Ik las ook dat schildklier ziektes moeizaam te vinden zijn via bloedtesten?
Ik ga me deze keer niet meer afschepen want ik word zo moe van mezelf. Ik zit mezelf momenteel heel erg in de weg door alle dingen. M'n vermoeidheid speelt erg tegen mij in m'n werk en andere delen van m'n dagelijkse leven. De hartkloppingen zijn ook niet erg fijn. En de rest natuurlijk ook niet, laat dat duidelijk zijn.