Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
milatje schreef:Wat een heftige situatie. Is ze onlangs gebeten door een teek?
kwita schreef:zo begon het ook bij mijn vader....17 jaar ziekenhuis in en uit! ik hoop het echt niet want de afloop was niet goed!
sterkte
Yvank_ schreef:Umcg is zeker de juiste plek! Die hadden ook zo gevonden wat mijn neefje mankeerde![]()
Succes ermee.
Miryamk schreef:Op de vorige pagina was ook iemand die ervaring had met de kattenkrabziekte, lijkt me heel heftig..![]()
Mijn dochter is panisch voor alles met 4 poten, dat sluit ook wel eea uit in dit geval.
Bedankt Ineke (en anderen natuurlijk!)
L_isanne schreef:kwita schreef:zo begon het ook bij mijn vader....17 jaar ziekenhuis in en uit! ik hoop het echt niet want de afloop was niet goed!
sterkte
Wat een gedachteloze reactie. Hier heeft TS toch niks aan?! Is alleen maar onnodig zorgen aanpraten.
TS, ik wil je heel veel sterkte wensen. Je dochter ook natuurlijk! Hopelijk komt er iets uit de PET scan wat goed te behandelen is! En verwen haar maar lekker met wat eten!
Miryamk schreef:Op de vorige pagina was ook iemand die ervaring had met de kattenkrabziekte, lijkt me heel heftig..![]()
Mijn dochter is panisch voor alles met 4 poten, dat sluit ook wel eea uit in dit geval.
Bedankt Ineke (en anderen natuurlijk!)