Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
minikatje schreef:Haha, je zit er alleen met blote voeten in
Hoe jullie opeens op totaal barefoot running komen is mij even een raadsel
Moet eerlijk zeggen dat ik het behoorlijk warm heb gehad onderweg, ook mn voeten.
Greetje63 schreef:minikatje schreef:Haha, je zit er alleen met blote voeten in
Hoe jullie opeens op totaal barefoot running komen is mij even een raadsel
Moet eerlijk zeggen dat ik het behoorlijk warm heb gehad onderweg, ook mn voeten.
Nou deze 'schoenen' zijn op de markt gebracht voormensen die op blote voeten willen lopen maar toch net wat bescherming aan hun voeten willen hebben. Even later kwam er een variant van de vibram schoentjes waar ook nog wat demping is ingebracht, nog een stapje verder en je hebt gewone schoenen met een lage drop.
Ik zie tijdens wedstrijden mensen vooral ploeteren, op blote voeten op het strand, odnerweg vibrams aandoen voor de slechte stukken, vervolgens schoentjes weer uit, wonden verzorgen want ja toch die scherp schelpen. Ik zie er de los vooralsnog niet van in. Maar ik ben dan ook zo iemand die zelfs in huis niet graag op sokken loopt.
minikatje schreef:Verhaal klopt niet helemaal maar enfin. Het is voor mensen die meer " natuurlijk" willen lopen en alle gradaties daarin, dus net andersom. ik zal me voor de rest maar niet persoonlijk aangevallen voelen door je verhaal![]()
![]()
Ik hou ze gewoon aan 1 stuk aan, vind 1x aantrekken genoeg![]()
Voor mij is het een uitkomst, heb gewoon maffe rare voeten en na elke run of schaafplekken of blaren of ander ongemak. Nu nergens meer last van![]()
Maar je hebt wel gelijk, ik loop bijna altijd op sokken of blote voeten thuis dus voor mij was het een logische stap.