Ik betaalde voor 5 pilletjes Temazepam €13.80!
RedPassion schreef:Bedankt voor alle input! Ik ben er zelf totaal niet in thuis, maar probeer alles voor haar zo makkelijk (en indien mogelijk zo goedkoop) mogelijk te regelen. Geen idee dus ook of het een optie is, diergeneesmiddelen bestel ik wel regelmatig online voor een paar euro goedkoper (en gewoon goed), dus ik ben me slechts aan het verdiepen of dat voor humane medicatie ook opgaat.
Ik heb de laatste keren de pillen opgehaald bij de apotheek en schrok me toen de blubbers van wat ik moest afrekenen. Beide keren kreeg ze er 10 (van 10 mg) en ik moest 21, ?? euro betalen. Een dikke 2 euro per tablet dus. Ik snap dat veel goedkoper en via het buitenland niet betrouwbaar kan zijn, dat overweeg ik natuurlijk niet eens.
Maar ik vond o.a deze: https://online-apotheker.net/winkel/oxa ... g-30-tabs/ Dat scheelt bijna 35 cent per tablet. En nee, dat zijn geen wereldbedragen, zeker niet met de hoeveelheid die ze gebruikt, maar toch. Ik vind het veel geld voor een paar pillen en het is ook behoorlijk veel geld voor haar. Vandaar mijn idee om eens verder te kijken.Jullie reacties geven in ieder geval handvatten, bijvoorbeeld om eens te gaan vragen bij de huisarts en/of apotheek of grotere hoeveelheden goedkoper zijn en of ze voor zo'n indicatie in aanmerking komt (mits dat verder niet nadelig is voor haar). Dat zijn dus dingen waar ik geen weet van had (en zij al helemaal niet), dus bedankt daarvoor.