al enkele dagen niks binnen houden

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Hikarii

Re: al enkele dagen niks binnen houden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 18:00

Oef, dit heb ik ook heel vaak gehad.. Vooral op vakantie, vaak iets verkeerds gegeten, stress en buikgriepje. banketstaaf was dat ik nog over bleef geven ookal zat er niks in mn buik..

Wat bij mij hielp was juist wel zout. Soepstengels met zout, crackertjes en inderdaad kippensoep. Verder frisse lucht en afleiding wrkte ook.

Laatste keer heb ik wel medocijnen ervoor gekregen, domperidom/n dacht ik. Wekrte goed :)

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 18:02

Allereerst wat vervelend ts! Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet het hele topic heb doorgelezen dus misschien vraag of zeg ik dingen dubbel.
Ik loop momenteel stage als vpk op de afdeling chirurgie.
Wat mijnvreemd is, is geen ontlasting maar toch braken, hoevaak heb je normaal ontlasting? Laat je wel windjes en heb je rommelingen in je darmen? Het braken hoe ziet dat uit? Is het galkleur (groen/gelig) of heeft het een andere klejr?

Mioux

Re: al enkele dagen niks binnen houden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-15 18:12

ja maar teveel zout en vet was ook niet goed, dus moest andere nemen. We gaan t zo gewoon proberen !

@meisje normaal 2 keer daags normale goede ontlasting, nu dus momenteel geen geen last van winderigheid of iets. Braken is vooral het eten van dus de vorige avond 18:00 uur en slijm doorzichtig, geen geel of iets erin.