Fijn hoofdkussen

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-15 17:00

Fantabulouss schreef:
Bij jysk hebben ze ook betaalbare anatomische kussens van traagschuim die goed zijn :)
Bijvoorbeeld deze:
http://jysk.nl/slaapkamer/kussens/anato ... 30x50x10-7

Ik zit er aan te denken om die van 10 euro te bestellen en uit te proberen. Mocht het bevallen kan ik gaan sparen voor iets van zwaardere kwaliteit.

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 17:02

vanspeijk schreef:
MarliesV schreef:
@vanspeijk, dan moet je op zoek naar een kussen wat niet inzakt en je dus niet op hoeft te schudden.
Beste is via een beddenzaak een tijdje proberen. Soms lijkt het super maar na een week of 2 toch niet ideaal bijvoorbeeld.

Ik heb ernstige nek en schouderklachten helaas en daardoor een kussen van +100 euro. Maar eerlijk is eerlijk, na een tijdje testen heb ik de juiste gevonden en mijn klachten zijn echt een heel stuk minder na een nacht slapen dan voordat ik dit kussen had.
Niet opschudden/fluffy is enorm wennen maar scheelt heel veel pijn bij mij.

Ok bedankt voor de tip! Ik zal eens gaan zoeken..

Comfortair zou dan misschien wat zijn, ik had ook nek en schouder pijn met zachte kussens.

3bengels

Re: Fijn hoofdkussen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 17:07

Kijk eens bij kussenopmaat.nl heerlijke kussens. Heb het advies gegadigden van mijn fysio. Zijn wel iets duurder maar ik ben van mijn nekklachren af en doe er nu al 5 jaar mee. Echt een aanrader!

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 17:13

Ik be n ook een zijslaper, maar ik had juist een dunne nodig... per persoon verschillend dus :j

Kattenbak

Re: Fijn hoofdkussen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 23:57

Silvana!