Verschikkelijke jeuk na het douchen aan benen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Melissaaxo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 00:16

Ik herken mezelf echt heel erg in jouw verhaal ;( ik smeer mezelf altijd in met body lotion maar dat helpt niet, ook mijn moeder, oom en opa hebben het. Ook alleen in de winter.
Ik ga koud afspoelen proberen en lees nog ff mee :)

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 01:09

Ik heb er ook last van en dan eigenlijk alleen in de herfst en winter. Bij mij helpt het goed om na het douchen lekker in te smeren met bodylotion of bodybutter voor nog meer hydratatie. Van plakkerige net ingesmeerde benen in een broek proppen houd ik ook niet. Daarom probeer ik zoveel mogelijk voor het slapen gaan te douchen en duik zo m'n bed in na het insmeren.
*zegt ze terwijl ze met jeukende benen in bed ligt omdat ze vandaag overdag heeft gedoucht*

Munnie

Re: Verschikkelijke jeuk na het douchen aan benen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 01:23

Ik had hier ook last van. Na het douchen werd ik helemaal gek overal jeuk.

Koop nu altijd van sanex douche gel en dan een variant die voor droge huid is en ik pak meestal die voor te lang en te heet douchen. En gewoon geen jeuk meer.

Kwam ook echt uit het niets bij mij en nu nooit meer last.

LuckyReining

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 01:38

Heel erg herkenbaar. Ik heb ook echt heel erg vaak last van die vreselijke jeuk. Ik voel het al beginnen als ik onder de douche sta. Wat ik tegenwoordig doe is mijn benen na het douchen met echt koud water afkoelen en dat werkt echt super!

Anouk_H

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-15 08:27

Ik heb het het hele jaar door dus niet alleen in de herfst of winter :( mijn zusje heeft zwitsal bodylotion dus dan ga ik die in ieder geval eens testen. En anders kijken welke andere middeltjes die jullie hier noemen ik ga aan schaffen!

Bedankt voor alle tips tot nu toe :D