Maar je tanden KUNNEN gaan teruggroeien naar hun oude stand... Zei mijn tandarts

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Bay schreef:Je zou ook bij je ortho kunnen informeren naar een bitje? Mijn spalk onder is laatst los gekomen en toen zei de ortho dat ik ipv weer een spalk krijgen ik ook een plastic bitje kon krijgen. Die heb ik al voor mijn boven tanden (je draagt m af en toe snachts) omdat dat schijnbaar beter werkt dan een spalk om je tanden recht te houden.
Dus misschien is dat een optie?
Marjoow schreef:Af en toe 's nachts is echt een hel.. Althans, bij mij. Ik heb hem tussen mijn beugel en spalkje in gehad en als ik hem 1 nacht was vergeten deed het zo'n verrekte pijn
Broccoli schreef:Wat ik me trouwens afvraag: zou er een verband zijn met bijvoorbeeld het drinken van frisdrank?
Toen ik veel cola (light) dronk raakte de spalk vaker los dan nu ik geen cola meer drink.
Suzanne F. schreef:Quellian schreef:Mijn spalk is een aantal weken geleden gebroken na 18 jaar. Mijn tanden zijn als een razende gaan schuiven.
Meteen laten maken hoor! Of bedoel je dat je tanden zijn gaan schuiven en dat daardoor je spalk is gebroken?