Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
melody7 schreef:Ik had er nooit last van, waste mijn haar altijd expres maar 1x per week (tenzij ik veel bij paarden was) om vet haar te voorkomen. Nu sinds een tijd heb ik hetzelfde probleem, was mijn haar steeds vaker maar het blijft terug komen. Ik gebruik dezelde shampoo en cremespoeling (care&repair) en bedenk me nu pas dat daar al weer een hele tijd geleden iets in de samenstelling is veranderd, ik weet niet meer wat maar het heeft er een tijd opgestaan. Wie weet kunnen we daar allebei niet tegen.. Ik ga in ieder geval eens andere proberen.
Princesj schreef:Ik heb ongeveer de hele apotheek geprobeerd en het enige wat bij mij helpt is Head & Shoulders Itchy Scalp. Zodra ik wat anders gebruik zijn de problemen direct terug. Ik was mijn haren om de 2 a 3 dagen hiermee, gebruik geen cremspoeling.
Cemlys schreef:http://www.druantia.be/blog/2013/12/met ... azolinone/
Problemen gehad tot ik alle producten met Methylisothiazolinone eruit heb gegooid. Een paar weken later waren alle klachten dus weg. Ging bij mij dus echt om een allergie. Ik had overal eczeemplekken (hoofd, buik, knieholtes), jeuk, droge rode schilferige plekken. Yes to carrots hielp naast bodyshop ook. Inmiddels lukt dodezeezoutshampoo en aloë vera shampoo van de tuinen ook. Maar ook van simpel oogpotlood had ik 3 dagen jeukende rode ogen. Dacht eerst dat het aan de make-up remover lag, maar sinds ik nu ook ander oogpotlood heb is het pas echt over.